آنر Magic 2 3D پرچمداری با دوربین سه‌بعدی

0
1937
آنر Magic 2 3D پرچمداری با دوربین سه‌بعدی

Honor Magic 2 اسمارت‌فون پرچمدار زیر برند آنر شرکت هواوی‌ست که آبان‌ماه امسال با صفحه‌نمایش 6.39 اینچی AMOLED با ساختار کشوئی و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 91.5 درصدی معرفی شد. این گوشی در بخش کشوئی بالای صفحه‌نمایش خود از سه دوربین استفاده می‌کرد که یکی از از آنها دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی بود و دو دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار داشتند که کار تشخیص چهره را نیز انجام می‌دادند. همان زمان رونمائی از این گوشی بسیاری از ناظران از زائد بودن یکی از دوربین‌های 2 مگاپیکسلی این قسمت سخن می‌گفتند و حالا آنر نیز با آنها در این زمینه موافق است. آنر Magic 2 3D نام نسخه جدید این گوشی پرچمدار است که تفاوت اصلی آن با آنر مجیک 2 پیشین را باید در دوربین جدیدی بر بالای صفحه‌نمایش جست‌وجو کرد. در آنر Magic 2 3D یکی از دوربین‌های 2 مگاپیکسلی با یک دوربین 3 بعدی جایگزین شده که جدا از تشخیص چهره پیشرفته‌تر، امکان تعیین عمق فارغ از نور محیط را داراست. نوع این دوربین سه‌بعدی البته هنوز رسما اعلام نشده و مشخص نیست که آیا از نوع نور ساختاریافته (Structure light) آنگونه که در آیفون X مورد استفاده قرار گرفته بود است یا اینکه نوع جدیدتر ToF یا زمان پرواز در آن حضور دارد.

آنر Magic 2 3D پرچمداری با دوربین سه‌بعدی

حضور دوربین سه‌بعدی تنها نکته جدید آنر Magic 2 3D نیست و این بار در زمینه خنک‌سازی بخش پردازشی دستگاه نیز تغییراتی ایجاد شده است؛ خنک‌سازی این گوشی با لوله‌های حرارتی مبتنی بر گرافین انجام می‌شود که به گفته شرکت سازنده در بهبود عملکرد پروسسور Kirin 980 تأثیر بزرگی برجای می‌گذارد. سومین تغییر این گوشی را باید در زمینه حافظه داخلی آن جست‌وجو کرد جائی‌که مدل عادل با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شد، حافظه رم این مدل، 8 گیگابایت و حافظه  داخلی آن 512 گیگابایت در نظر گرفته شده و مثل قبل، خبری از اسلات حافظه نیز در آن نیست.

آنر Magic 2 3D هم‌اکنون در چین با قیمت بسیار بالای 5,799 یوان (نزدیک به 864 دلار آمریکا) در دسترس قرار دارد که مقایسه با آن آنر مجیک 2 عادی با ظرفیت 256 گیگابایتی و قیمت 4,799 یوانی، اختلاف نسبتا زیادی را نشان می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ