آپدیت گوگل شیت با گزینه‌های جدید یادگیری ماشینی

0
3088
آپدیت گوگل شیت با گزینه‌های جدید یادگیری ماشینی

ورژن جدید اپلیکیشن موبایلی Google Sheets قابلیت‌های تازه و کاربردی را در بر می‌گیرد که با کمک آن ساخت چارت‌ها و سینک کردن اطلاعات با دیگر اپ‌های گوگل آسان‌تر می‌شود. در این آپدیت گوگل شیت با کمک فناوری یادگیری ماشینی یا Machine Learning به جای فرمول‌بندی می‌توان از کلمات برای تحلیل داده‌های حاضر در سلول‌های شیت بهره گرفت و بدین‌ترتیب مجسم کردن دیتا آسان‌تر شده و در صورتی که چارت مورد نظر در برنامه دیده نمی‌شود به سادگی می‌توان در مورد علت نبودن آن از گوگل سوال پرسید.

آپدیت گوگل شیت با گزینه‌های جدید یادگیری ماشینی

دیگر قابلیت جدید گوگل شیت امکان سینک کردن داده‌ها مابین Sheets و دو برنامه دیگر Docs و Slides است که به ترتیب معادل‌های گوگل برای مایکروسافت ورد و پاورپوینت به حساب می‌آیند. در این حالت تنها یک کپی/پیست ساده و زدن دکمه Update برای سینک کردن همه اطلاعات کافی خواهد بود. دیگر گزینه‌های جدید در آپدیت Sheets شامل میانبرهای کیبوردی، بهبود تجربه پرینت و ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش چارت‌ها می‌شود که برای آیفون و آیپدها نیز در دسترس قرار دارند.

تمامی تغییراتی که از سوی گوگل برای Sheets ارائه شده است از امروز در دسترس دیوایس‌های منطبق قرار می‌گیرد بنابراین از همین حالا در پی آپدیت کردن اپلیکیشن Sheets روی گوشی موبایل خود باشید.

منبع

ارسال یک پاسخ