آیا این تصویر رسمی گلکسی S8 است؟

0
2743
آیا این تصویر رسمی گلکسی S8 است؟

تقریبا هیچ چیز در مورد گلکسی S8 اینک پنهانی باقی نمانده است. پس از آنکه مشخصات گوشی و تصویری از آن روز گذشته به معرض دید علاقه‌‌مندان گذاشته شد اینک ظاهرا تصویر رسمی گلکسی S8 نیز در دسترس قرار  گرفته است. طبق مشخصات در دسترس قرار گرفته برای S8 این گوشی با دو صفحه‌‌نمایش 5.8 و 6.2 اینچی به بازار ارائه شده و نسخه آمریکایی نیز طبق انتظار از Snapdragon 835 بهره می‌برد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با رزولوشن عجیب 1440×2960 پیکسلی صفحه‌نمایش که حتی از صفحه‌نمایش 5.7 انیچی G6 نیز بالاتر است برخی از مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

در تصویر رسمی گلکسی S8 شباهت کامل و رخ‌به‌رخی به آنچه دیروز از این گوشی منتشر شد دیده می‌شود و نه‌‌تنها حاشیه‌های اندک بالا و پایین صفحه‌نمایش بلکه انتقال سنسور اثر انگشت به بخش پشتی در کنار دوربین نیز مشهود است. در این تصویر رسمی گلکسی S8 نیز دکمه اضافی در سمت راست برای فعال‌سازی Bixby همچنان به چشم می‌خورد.

سامسونگ قرار است گلکسی S8 را در 29 مارچ (9 فروردین 1395) به صورت رسمی معرفی کند و حضور در بازار آن نیز برای 21 آوریل (1 اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ