آیفون بعدی با 1 ترابایت حافظه می‌آید؟

0
1659
آیفون بعدی با 1 ترابایت حافظه می‌آید؟

اپل ظاهرا در حال حاضر روی ورژن 1 ترابایتی آیفون بعدی این شرکتاست که احتمالا آیفون 13 یا آیفون 12s نامیده می‌شود. خبر جدید در این رابطه را لیکری به‌نام Jon Prosser منتشر کرده است. اپل تا به امروز در روندی که ابتدا در سری iPhone XS آغاز شد حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی را در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار داد اما این روند ممکن است در آیفون بعدی تغییر کرده و برای اولین بار شاهد حضور یک آیفون 1 ترابایتی در بازار باشیم.

آیفون بعدی البته نگفته پیداست که هنوز در مراحل اولیه و اصطلاحا پروتوتایپ قرار داشته و هنوز نمی‌توان با اطمینان از خبرهایی که در رابطه منتشر می‌شود اطمینان داشت. طبق اطلاعات منبع این خبر اما بالاترین ظرفیت در آیفون پیشرفته بعدی اپل 1 ترابایت است و طبیعتا نسخه‌های دیگری با ظرفیت پایین‌تر نیز در دسترس قرار دارند.

جدا از ظرفیت حافظه داخلی، منبع این خبر به جزییات دیگری در مورد طراحی این گوشی نیز اشاره کرده که از آن جمله باید به کوچک‌تر شدن ناچ بالای صفحه‌نمایش اشاره کرد. این کوچک‌تر شدن البته ارتباطی با کوچک‌تر شدن ارتفاع یا عرض گوشی نداشته و احتمالا با تغییر بزرگی در این زمینه روبرو نمی‌شویم.

هنوز خبری در مورد افزوده شدن سنسور اثر انگشت به درون صفحه‌»مایش گوشی منتشر نشده اما آنچه مسلم است آن‌که حتی در صورت حضور این سنسور نیز اپل هنوز قصدی برای کنار گذاشتن سیستم Face ID خود ندارد و ادامه حضور ناچ بالای صفحه‌نمایش نیز به‌روشنی به این موضوع گواهی می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ