ارائه جزییات بیشتر از Velvet جدید ال‌جی قبل از رونمایی!

0
2189
ارائه جزییات بیشتر از Velvet جدید ال‌جی قبل از رونمایی!

هفته پیش بود که گوشی ال‌جی وِلوِت از سوی این کمپانی کره‌ای به‌صورت ناقص و با ارائه برخی اطلاعات کلی به نمایش گذاشته شد و همان زمان نیز رونمایی این گوشی به 7 می 18 اردیبهشت موکول شد. در این میان اما امروز جزییات بیشتری در مورد Velvet منتشر شده که سیمای این گوشی را تقریبا به‌طور کامل ترسیم می‌کند. طبق آنچه که تا به امروز در مورد این گوشی رده ال‌جی می‌دانیم با نمونه‌ای با صفحه‌نمایش 6.8 اینچی 20.5:9 روبرو هستیم که در پشت آن دو دوربین 48 و 8 و یک سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. پردازنده Snapdragon 765G و باتری 4 هزار و 300 میلی آمپر ساعتی از دیگر اطلاعاتی بود که در مورد این گوشی رسما منتشر شده و به جز این تقریبا بقیه جزییات دستگاه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت امروز این پازل کامل‌تر شده و جزییات بیشتری در این رابطه در دسترس قرار گرفته است.

ارائه جزییات بیشتر از Velvet جدید ال‌جی قبل از رونمایی!

خبر جدید در این رابطه را یک لیکر به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی وایبو منتشر کرده که در آن تصویری از آن‌چه که مشابه یک دستگاه دموی ولوت به نظر می‌‌رسد به نمایش گذاشته شده است. اطلاعات جدید در این رابطه حاکی از آن است که Velvet دارای رم 8 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی قابل ارتقاء، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و بدنه‌ای با درجه مقاومت IP68 است که سیمای یک گوشی پیشرفته رو به بالا را ترسیم می‌کند.

ارائه جزییات بیشتر از Velvet جدید ال‌جی قبل از رونمایی!

LG Velvet با توجه به نوع پردازنده آن از قابلیت ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند که این گوشی را به اولین نمونه رده میانی این برند مجهز به این امکان ارتباطی، بدل می‌سازد. با وجود اطلاعاتی که در این نوبت منتشر شد هنوز همه چیز در مورد این گوشی در دسترس قرار نگرفته که از آن جمله باید به اطلاعات جزئی‌تر مرتبط با دوربین‌های دستگاه، نوع شارژر گوشی و از همه مهم‌تر، قیمت دستگاه اشاره کرد که تا سه روز دیگر یعنی تا 7 می 2020 این اطلاعات نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع

 

ارسال یک پاسخ