گلکسیS7 در سه سایز 5.1، 5.5 و 6 اینچ می‌آید

0
2176
شایعات در مورد گلکسی s7 سامسونگ

گلکسیS7: پرچمدار بعدی سامسونگ موسوم به Galaxy S7 این روزها در صدر بسیاری از خبرهای تایید نشده و شایعات متعدد قرار دارد. گلکسی S7 همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود یک مدل تنها نخواهد بود و در یک سری ارائه می‌شود. طبق اطلاعاتی که امروز به دست آمده این سری دارای 3 سایز مختلف شامل 5.1، 5.5 و 6 اینچ خواهد بود که در نامگذاری با هم تفاوت دارند.

Galaxy S7 - گلکسیS7 -گلکسی S7

اطلاعات در این مورد عمدتا از طریق سازندگان لوازم جانبی برای گوشی گلکسیS7 به دست آمده که طبق معمول اندکی زودتر از سایرین اطلاعات گوشی‌ها همچون شکل ظاهری و ابعاد آنها را از شرکت سازنده دریافت می‌کنند. در تازه‌ترین اطلاعات از این دست که از منبع ITSKINS به دست آمده مشحص شده که کوچک‌ترین سایز خانواده S7 یک مدل 5.1 اینچی و بزرگ‌ترین آن یک مدل 6 اینچی است.

شایعات در مورد گلکسی s7 سامسونگ

گوشی کوچک و مدل پایه به سادگی گلکسیS7 نام داشته و دارای یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی فلت و بدون خمیدگی است. مدل Galaxy S7 edge دارای صفحه‌نمایش خمیده با سایز 5.5 اینچی است و در نهایت گلکسی S7 Plus با صفحه‌نمایش 6 اینچی بوده و این مدل نیز ظاهرا با پنل خمیده تولید می‌شود. بدین‌ترتیب در صورتی که اطلاعات به دست آمده از این منبع قابل اتکا باشد پرچمداران سال 2016 سامسونگ سه مدل کوچک،‌متوسط و بزرگ برای برآورده ساختن نیاز تمامی خریداران در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ