ارسال خودکار شماره تغییر کرده با واتس اپ جدید ویندوزفون

0
2542
ارسال خودکار شماره تغییر کرده با واتس اپ جدید ویندوزفون

با واتس اپ جدید برای ویندوزفون یکی از مشکلات کاربران این شبکه که در هنگام تغییر شماره تلفن رخ می‌دهد از بین رفته و یا کم‌رنگ می‌شود. در واتس اپ جدید ویندوزفون که هنوز نهایی نشده و به این لحاظ هنوط Whatsapp نسخه بتا نامیده می‌شود می‌توان کنتاکت‌های خود را از تغییر کردن شماره مطلع ساخت و آنها را به خوبی و آسانی به شماره جدید هدایت کرد.

ارسال خودکار شماره تغییر کرده با واتس اپ جدید ویندوزفون

در این واتس اپ چدید سه گزینه برای مطلع کردن کاربران از شماره تازه در نظر گرفته شده که در گزینه اول آن شماره جدید به اطلاع همه لیست کنتاکت‌ها می‌رسد، در گزینه دوم این شماره تنها در اختیار کسانی که با آنها چت کرده‌اید قرار می‌گیرد و در نهایت در حالت سوم پیامی به هیچکس ارسال نخواهد شد. بدین‌ترتیب اختیار استفاده از این گزینه که در حالت پیش‌فرض غیر فعال نیز هست به طور کامل در اختیار خود کاربران قرار دارد.

نگفته پیداست که تمامی موارد گفته شده تنها در صورت نصب کردن نسخه جدید واتس‌اپ به نام نسخه بنا برای ویندوزفون یا ویندوز 10 موبایل از Windows Store امکان‌پذیر بوده و با قرار داشتن در نسخه فعلی اتفاق تازه‌ای رخ نمی‌دهد. برای استفاده از این نرم‌افزار نیز حذف نسخه پیشین ضروری است. نسخه‌های بتا با وجود آنکه به اندازه نسخه‌های اصلی Stable نیستند اما امکان تست قابلیت‌های جدید را پیش از دیگران در اختیار افراد قرار می‌دهند.

برای نصب و تست این ویژگی می‌توانید از لینک منبع زیر، این نسخه از Whats app را نصب کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ