با Music Flow ال‌جی موسیقی را جاری کنید

0
1656
اطلاعات در مو.رد سری Music Flow ال جی

آیا همیشه می‌خواسته‌اید با فشار یک دکمه تجربه‌ای جدیدی از شنیدن موسیقی داشته باشید؟ رویای شما به لطف محصولات صوتی Music Flow Smart Hi-Fi، عرضه شده توسط گلدیران، به حقیقت پیوسته است. شرکت ال‌جی سری محصولات Music Flow Smart Hi-Fi را گسترش داده؛ محصولاتی که ضمن تحسین توسط عاشقان فیلم و موسیقی شنوندگان را به سطح جدیدی از لذت موسیقی می‌رسانند.

این محصولات با ترکیب فناوری Google Cast™ و دیگر سرویس‌های استریمینگ موسیقی تجربه شنیداری شما را در هر جایی که هستید و در حال هر کاری که باشید غنایی افزون می‌بخشند.
بنابراین ما از همه آنهایی که به دنبال سیستم های صوتی خانگی انعطاف‌پذیر و با صدایی دلپذیر هستند، دعوت می‌کنیم محصولات Music Flow را تجربه کنند. Music Flow Smart Hi-Fi دارای بلندگوی Wi-Fi پرتابل H4 و دو ساندبار HS9 و HS7 است. همچنین، از بلندگوی بلوتوث پرتابل جدید P7 بهره می برند که قابلیت صدایی شگفت‌انگیز دارد.
شخصی‌سازی صدای خانگی با سری جدید Music Flow
با سری محصولات جدید Music Flow شما می‌توانید ضمن داشتن قابلیت استریمینگ موسیقی و اتصال وسایل جانبی، امکانات نامحدودی برای خانه به ارمغان آورید. سیستم های صوتی H4 PortableT، HS7 و HS9 با استفاده از فناوری پیشرفته Advanced Wireless Network شرکت ال‌جی همراه با Dual Band Wi-Fi Support تجربه صوتی یکپارچه را به شما می‌دهند. HS9، ساندبار قدرتمند و شیک ال‌جی، دریافت‌کننده 7.1ch با توان 700 وات را به خدمت گرفته و 7 تقویت‌کننده دیجیتال صدایی پویا و باورنکردنی را تولید می‌کند. در ضمن، HS7، دریافت‌کننده‌ 4.1ch با توان 360 وات قابلیت تولید صدا با کیفیت بالا را دارد. افزون بر این، H4 Portable به سادگی و راحتی با استفاده از بلندگوی قابل شارژ می‌تواند از اتاق نشیمن به حیاط منزل برده شود و ارتباط بین ساندبارها و بلندگو قطع نشود.

اطلاعات در مو.رد سری Music Flow ال جی
تنها کافی‌ست دکمه cast را بفشارید تا به اپلیکیشن‌های صوتی موردعلاقه‌تان روی ابزارک‌های Google Cast گوش کنید. بر روی قسمت بالایی سیستم های صوتی متنوع Music Flow قابلیت Google Cast داخلی وجود دارد. بنابراین، شما می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی نظیر Pandora، Google Play™ Music، Deezer و NPR نصب شده روی دستگاه، موسیقی دلخواه‌تان را به بلندگوها انتقال دهید. شما می‌توانید این امکان را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی، آی‌فون، آی‌پد، مک یا لپ‌تاپ ویندوزی و یا کروم‌بوک نیز داشته باشید.
LG Music Flow از قابلیت Auto Music Play برای سینک شدن خودکار با ابزارک‌های مختلف بهره می‌برد.
با استفاده از دو یا چند بلندگو، می‌توان از L/R Stereo Mode برای تجربه شنیداری فوق‌العاده استفاده کرد. همچنین می‌توانید از مُد سینمای خانگی استفاده کنید.
با بلندگوی بلوتوث از موسیقی غنی، عمیق و شفاف لذت ببرید
همچنین در کنار محصولات جدید Music Flow P7 بخشی دیگر نیز وجود دارد که ارتباط بدون سیم و کیفیت صدای یکپارچه را به ارمغان می‌آورد. با استفاده از شکل فشرده این دستگاه‌های مشکی، نقره‌ای و یا سفید رنگ، شما می‌توانید در هر جا و هر زمان که خواستید به منبع صدا متصل شوید.

اطلاعات در مو.رد سری Music Flow ال جی
این بلندگوها با قابلیت Multi Point (دسترسی از چند نقطه) این امکان را دارند که به طور همزمان به سه دستگاه دارای بلوتوث متصل شوند و بین آنها سوئیچ کنند. کاربران می‌توانند بلندگوهای بلوتوث خود را به تلویزیون ال‌جی سازگار متصل کنند و یا می‌توانند با اتصال دو بلندگو به یک دستگاه (Dual Play) صدای استریوی قدرتمندتری را تجربه کنند. در هنگام اتصال دو بلندگو قابلیت L/R Stereo Mode نیز قابل استفاده است.

اطلاعات در مو.رد سری Music Flow ال جی
باطری قابل شارژ لیتیومی می‌تواند برای 9 ساعت پخش بی وقفه موسیقی را تأمین کند. این بلندگو با یک میکرو USB ارائه می‌شود که اجازه می‌دهد در هنگام شارژ نیز به موسیقی گوش فرا دهید.
خود را به بلندگوهای معمولی محدود نکنید و خود را از درهم‌تنیدگی سیم‌ها و گرفتاری قطع و وصل اتصال‌ها برهانید. با محصولات Music Flow ال‌جی صدایی شفاف را احساس کنید و سرگرمی لذت بخش را به زندگی خود بیاورید.
لازم به ذکر است، این محصولات در بازار ایران با گارانتی معتبر گلدیران عرضه می‌‌شوند.

ارسال یک پاسخ