دستیار گوگل، یک اسپیکر و نمایشگر 8 اینچ در الجی ThinQ WK9

0
2204
دستیار گوگل، یک اسپیکر و نمایشگر 8 اینچ در الجی ThinQ WK9

رده هوشمند ThinQ نام چندان غریبه‌ای برای طرفداران LG در سال‌های گذشته به حساب نمی‌آید و برای نمونه این شرکت 7 سال پیش در CES 2011 نیز از این نام برای متمایز کردن برخی محصولات خانگی هوشمند خود استفاده کرده بود. نام الجی ThinQ اما دوباره از چندی پیش بر سر زبان‌ها افتاده و همین چند روز پیش اسپیکر ThinQ با قابلیت‌های هوشمندانه و حضور Google Assistant به معرض نمایش گذاشته شد. ال‌جی اما امروز در CES 2018‌محصول متفاوتی را در این کلاس عرضه کرده که شاید بتوان آن را با اسپیکر هوشمند آمازون اکو شو مقایسه کرد.

الجی ThinQ WK9 یک اسپیکر با کیفیت مجهز به دستیار هوشمند گوگل Assistant است که در آن از یک صفحه‌نمایش 8 اینچی نیز استفاده شده است. اسپیکرهای استریوی حاضر در این مجموعه توسط Meridian Audio اصطلاحا Tune شده‌اند و بدین‌ترتیب انتظار صدای بسیار با کیفیتی از آنها می‌رود.

دستیار گوگل، یک اسپیکر و نمایشگر 8 اینچ در الجی ThinQ WK9

الجی ThinQ WK9 از قابلیت کروم‌کست پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب می‌توان از منابع صوتی و تصویری دیگر، محتوای دلخواه را به آن فرستاد. نکته جالب دیگر در این اسپیکر وجود دوربینی بر بالای صفحه‌نمایش است که امکان تماس تصویری دو طرفه را فراهم می‌کند. متأسفانه این تمام اطلاعاتی ست که در مورد این دیوایس جذاب در دست داریم و ال‌جی هنوز نکات با اهمیت دیگر از جمله قیمت و زمان ارائه این اسپیکر به بازارهای جهانی را مشخص نکرده است. با اینکه اطلاعی در مورد قیمت این دستگاه در نیست اما با توجه به اینکه آمازون Echo Show برابر 230 دلار قیمت دارد نباید انتظار قیمت بالاتری از این رقم را از ThinQ WK9 داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ