honor 7 plus ،همان هواوی ناشناخته است؟

0
3013
اطلاعات احتمالی در مورد honor 7 plus هواوی

honor 7 plus: شرکت هواوی در اواخر تابستان سال جاری میلادی گوشی جدیدی را به لیست تولیدات خوش‌قیمت خود در برند honor افزود. این گوشی که honor 7 نام داشت و به بازار ایران نیز عرضه شد توجه بسیاری را به خود جلب کرد و اینک ظاهرا باید منتظر نسل جدید این گوشی یعنی honor 7 plus‌ باشیم که ظاهرا امروز با کد نام KIW-AL20 توسط رگولاتوری چین تایید شده است.

این گوشی که اطلاعات آن امروز توسط TENAA منتشر شد دارای همان سایز 5.5 اینچی صفحه‌نمایش است که پیش از این برای honor 7 plus ابعاد آن تایید شده بود. در بخش پردازشگر این مدل از چیپ‌ست جدید و پیشرفته هواوی یعنی Kirin 950 استفاده شده که وظیفه تامین انرژی گوشی پرچمدار Mate 8 را نیز برعهده دارد با گذر از این چیپ‌ست 8 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی به حافظه رم 3 گیگابایتی این مدل بر می‌خورد که در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (تا 128 گیگابایت) مجموعه مناسبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. دوربین‌های این گوشی دارای رزولوشن‌های 13 و 5 مگاپیکسلی هستند و حسگر اثر انگشت و اندروید 5.1.1 به صورت پیش‌فرض در آن حضور دارند.

honor-7-plus honor-7-plus honor-7-plus

بدنه تمام فلزی برس خورده honor 7 plus دارای ضخامت 8.15 میلیمتری بوده و 158 گرم وزن دارد. این گوشی که از اتصال 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری ارائه می‌شود. نگفته پیداست که هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد اینکه مدل KIW-AL20 همان honor 7 plus باشد اظهارنظر کرد اما هرچه که باشد به احتمال فراوان این مدل به زودی توسط هواوی به صورت رسمی ارائه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ