اطلاعات تازه‌ای از Galaxy A42 ارزان‌ترین 5G سامسونگ

0
1531
اطلاعات تازه‌ای از Galaxy A42 ارزان‌ترین 5G سامسونگ

چند روز پیش بود که شرکت سامسونگ بدون ذکر جزییات، به‌طور کلی از در راه بودن گوشی 5G جدیدی به نام Galaxy A42 یاد کرد که به صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED‌ مجهز است. صرف ارائه یک گوشی جدید در سری A محصولات سامسونگ آن‌هم در رده میانی رو به پایین خبر چندان مهمی به نظر نمی‌رسد اما توجه به این نکته که برای اولین بار با یک گوشی 5G در این سری روبرو می‌شویم جذابیت‌های این مدل را افزایش می‌دهد چرا که تا به امروز رده‌پایین‌ترین گوشی 5G سامسونگ به Galaxy A51 5G تعلق داشت و گسترده شدن دایره گوشی‌های نسل پنجم به نمونه‌ای مثل Galaxy A42 که طبیعتا قیمت کمتری نیز خواهد داشت خبر جالبی برای کاربران خواهد بود. امروز اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی A42 در دسترس قرار گرفته که مواردی مثل دوربین‌های بخش پشتی و قیمت دستگاه را پوشش می‌دهند.

اطلاعات تازه‌ای از Galaxy A42 ارزان‌ترین 5G سامسونگ

اطلاعات جدید در مورد این گوشی از بخش آلمانی سامسونگ در دسترس قرار گرفته که در آن به قیمت این گوشی در بازارهای اروپایی و رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آن اشاره شده است؛ طبق این اطلاعات Galaxy A42 در رنگ‌های سفید، سیاه و خاکستری با قیمت 369 یورو به بازار اروپا عرضه می‌شود که با وجود آن‌که هنوز عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ را به خود اختصاص می‌دهد اما از برآوردهای اولیه برای این مدل اندکی گران‌تر بوده و مقایسه آن با همتایان چینی این دستگاه، هنوز اختلاف بزرگی را نشان می‌دهد.

اطلاعات تازه‌ای از Galaxy A42 ارزان‌ترین 5G سامسونگ

صفحه‌نمایش دستگاه 6.6 اینچی با فناوری ساخت Super AMOLED است و باتری آن نیز ظاهرا 5 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. لنزهای چهارگانه دوربین در بخش پشتی نیز ظاهرا شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلیع یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید و دو واحد 5 مگاپیکسلی می‌شود که یکی سنسور عمق میدان است و دیگری وظیفه برداشت ماکرو را بر عهده دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز ظاهرا 20 مگاپیکسلی‌ست که به فوکوس خودکار مجهز شده است!

منبع

 

ارسال یک پاسخ