اطلاعات جدید در مورد S8 Active ؛ گوشی مقاوم جدید سامسونگ

0
1937
اطلاعات جدید در مورد S8 Active ؛ گوشی مقاوم جدید سامسونگ

روز گذشته اطلاعاتی در مورد آنچه گلکسی S8 اکتیو نامیده شده است منتشر شد که در طی آن نت‌فلیکس از این گوشی جدید به عنوان نسل جدید گوشی‌های مقاوم سامسونگ نام برده بود امروز تکه دیگری از اطلاعات منتسب به گلکسی S8 Active منتشر شده که خبرهای پیشین را تا حدودی تأیید می‌کند. اینگوشی که SM-G892A نام دارد و به صورت انحصاری برای AT&T تولید می‌شود دارای استاندارد MIL-STD-810G بوده و همانند مدل اصلی S8 با گواهینامه IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک تا درجه مشخصی مقاوم خواهد بود.

طبق اطلاعات این مدل گلکسی S8 Active از همان مشخصات مدل اصلی با یک تفاوت بهره می‌برد؛ این تفاوت در صورتی که اوضاع همانند S7 و S7 Avtive باشد به باتری گوشی تعلق دارد؛ در S7 Active باتری 3000 میلی آمپر ساعتی S7 به یک باتری 4000mAh تبدیل شد و این مسئه احتمالا در مورد اس 8 اکتیو نیز تکرار می‌شود. در مورد رنگ بدنه نیز به احتمال فراوان شرایط همانند S7 Active بوده و ترکیب رنگ سبز نظامی برای این گوشی نیز یکی از انتخاب‌های مطرح شده است. صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با وضوح 2960×1440 پیکسل، دوربین‌های 12 و 5 در پشت و جلوی دستگاه، پروسسور SD835‌ و حافظه 64 گیگابایتی در این گوشی نیز ظاهرا تغییری با قبل نداشته‌اند.

یک نکته همچنان پاسخ داده نشده در این خبر که در خبر پیشین نیز نشانی از آن دیده نمی‌شود به دکمه‌های زیر صفحه‌نمایش که در سری Active همواره دکمه‌های فیزیکی و غیر لمسی بوده‌اند و در S8 کلا از زیر صفحه‌نمایش حذف شده است تعلق دارد و مشخص نیست طراحان سامسونگ در حالی که جایی در زیر صفحه‌نمایش برای قرار دادن این دکمه‌‌ها وجود ندارد چگونه معمای حضور اجباری این کلیدها در این سری را حل کرده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ