ال‌جی Velvet با Snapdragon 765G می‌آید

0
1768
ال‌جی Velvet با Snapdragon 765G می‌آید

همین یک هفته پیش بود که شرکت ال‌جی از تلاش خود برای ایجاد تغییرات در زبان طراحی محصولات خود سخن گفت و از ال‌جی Velvet به عنوان اولین ثمره این طراحی یاد نمود در آن زمان اطلاعاتی در مورد این گوشی در دسترس نبود اما برخی گمانه‌زنی‌ها،‌ آن را جانشینی برای سری G این شرکت قلمداد کرد و از حضور آن در رده میانی رو به بالا سخن می‌گفتند. شرکت ال‌جی اما امروز جزییات بیشتری را در در مورد ال‌جی Velvet در قالب یک ویدئوی معرفی کوتاه در دسترس قرار داده که برخی جزییات از جمله طراحی دستگاه، شکل دوربین‌های سه‌گانه بخش پشتی، رنگ‌آمیزی و شاید از همه مهم‌تر، چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 765G آن را مشخص کرده است که این آخری به روشنی از 5G بودن دستگاه سخن می‌گوید.

در این ویدئو که در بالا مشاهده می‌‌کنید همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود از سه دوربین در بخش پشتی استفاده شده که از نگاه ال‌جی به صورت قطرات آب با اندازه‌های متفاوت، در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند و آخرین حفره در این بخش یعنی فلش LED نیز این ساختار متوازن را تکمیل می‌کند. در مورد نوع این دوربین‌ها هنوز اطلاعی در دست نیست اما به‌جز دوربین اصلی شاید بتوان انتظار یک دوربین واید (یا تله‌فتو) و یک دوربین ماکرو (یا سنسور عمق میدان) را داشت.

ال‌جی Velvet با Snapdragon 765G می‌آید

طبق تصاویر حاضر در این ویدئو، ال‌جی Velvet حداقل در چهار رنگ سبز،‌ مشکی، سفید و قرمز ارائه می‌شود که این آخری در نور تغییر حالت داده و از ارغوانی تا صورتی و زرد را (بسته به زاویه تابش نور) در آن می‌توان مشاهده کرد. کناره‌های خمیده دستگاه، دو بخش تخت در بالا و پایین گوشی، درگاه سیم‌کارت در بخش بالایی، دکمه‌های مجزای تغییر صدا و دکمه جداگانه در سمت راست (احتمالا برای دستیار هوشمند) همراه با جک هدست از دیگر نکات قابل اشاره در این طراحی به شمار می‌روند.

هنوز اطلاعات دیگری در مورد این گوشی در دسترس نیست اما می‌توان انتظار رونمایی از آن را در آینده بسیار نزدیک داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ