انتشار آخرین آپدیت تلگرام :‌ ویژگی‌های جدید

0
1925
انتشار آخرین آپدیت تلگرام :‌ ویژگی‌های جدید

آخرین آپدیت تلگرام یعنی نسخه 4.7 برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شد. این آپدیت که آخرین آپدیت تلگرام برای سال 2017 به حساب می‌آید امکان استفاده از تم‌های جدید، پشتیبانی از چند اکانتی و همچنین پاسخ‌های سریع (quick replies) را ارائه می‌کند. در آخرین آپدیت تلگرام برای کاربران iOS یک تغییر جدید ظاهری اعمال شده که در آن امکان انتخاب از بین چهار تم جدید وجود دارد و در برخی از این تم‌ها حتی به کاربران امکان شخصی‌های بیشتری از طریق انتخاب یک رنگ تأکیدی نیز داده شده است.

انتشار آخرین آپدیت تلگرام :‌ ویژگی‌های جدید

تلگرام کاربران اندروید را نیز از یاد نبرده و برای آنها نیز امکان استفاده به صورت چند اکانتی را داده است. از نسخه 4.7 به بعد افراد می‌توان تا 3 اکانت تلگرام با 3 شماره جدید را در یک اپلیکیشن در اختیار داشته باشند و از طریق منو بین آنها به سادگی سوئیچ کنند. نکته جالب اینکه نوتیفیکیشن‌های این سه اکانت فارغ از اینکه در حال استفاده از کدامیک از آنها باشید در یک لحظه دریافت می‌شود و طبیعتا از طریق منوی Setting شیوه دریافت و تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها قابل تغییر است.

انتشار آخرین آپدیت تلگرام :‌ ویژگی‌های جدید

نکته آخر اینکه گزینه quick replies یا پاسخ‌های سریع برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و برای استفاده از آن کافی ست در هر چت روی هر پیغام دلخواه، دست را به سمت چپ بکشید.

دانلود تلگرام برای iOS

دانلود تلگرام برای اندروید

منبع

ارسال یک پاسخ