تصویر واقعی آیفون 4 اینچی، iPhone 5se ، را ببینید

0
2600
انتشار تصویر منتصب به آیفون 5se

iPhone 5se: دیگر باید آرام آرام ایده ارائه یک آیفون 4 اینچی جدید توسط اپل را قبول کرد. این ایده که در ابتدا جدی گرفته نمی‌شد و زمزمه آن از یک سال پیش آغاز شده بود حالا جنبه کاملا جدی‌تری به خود گرفته و به جز اینکه چندی پیش با اطمینان از نام‌گذاری آن با عنوان iPhone 5se سخن به میان آورده شد حالا تصویری نیز منتسب به آن در دسترس قرار گرفته است.

در تصویری که در پایین مشاهده می‌کند آیفون 4 اینچی که اینک iPhone 5se نامیده می‌شود در سمت راست و یک ایفون 5 معمولی در سمت چپ قرار گرفته است. از این گوشی پیش از این با نام‌های دیگری همچون iPhone 7c، iPhone 6c و آیفون 5e یاد شده بود اما اینک تقریبا می‌توان با اطمینان از نامیده شده آن با عنوان iPhone 5se یاد کرد.

انتشار تصویر منتصب به iPhone 5se  - آیفون 5se

در صورتی که این تصویر واقعی گوشی باشد به جز دکمه لمسی اثر انگشت یا TouchID در زیر صفحه‌نمایش، به وضوح می‌توان به دکمه پاور در کناره سمت راست (در تقابل با کلید پاور در بالای گوشی در آیفون‌های 5 و 5s) و دوربین دوم با FaceTime کمرا در کناره سمت چپ اسپیکر تماس اشاره کرد. آنچه تا به امروز در مورد این گوشی گفته شده است حضور چیپ‌ست Apple A8، پشتیبانی از VoLTE و Apple Pay، بلوتوث نسخه 4.1 و وای‌فای ac است. دوربین‌های 8 و 1.2 مگاپیکسلی نیز در پشت و جلوی آن حضور دارند. ظاهرا باید در ابتدای بهار در ماه مارچ 2015 به انتظار این گوشی بنشینیم.

منبع

ارسال یک پاسخ