انتشار همه رنگ‌های Huawei P20‌ : سورپرایز رنگ P20 Pro

0
4274
انتشار همه رنگ‌های Huawei P20‌ : سورپرایز رنگ P20 Pro

دقیقا دو هفته دیگر تا رونمائی از پرچمداران بعدی شرکت هواوی یعنی سری P20 که قرار است در 27 مارچ یعنی 7 فروردین 1397 در پاریس رونمائی شوند زمان باقی ست چند روز پیش تصاویر رسمی P20 و P20 Lite همراه با P20 Pro منتشر شد و حالا در طیف دیگری از اطلاعات به دست آمده در رابطه با این گوشی با رندرهای رسمی و اطلاعات کامل‌تری در مورد این سه مدل روبرو می‌شویم که تقریبا همه سوال‌ها را در مورد این گوشی‌ها پاسخ می‌دهد. سری Huawei P20‌ برخلاف سری میت، با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه شده و مطمئنا کاربران بیشتری به سمت آن جذب می‌شوند. سری Huawei P20‌ در سال جاری خصوصیات تصویری متفاوتی را عرضه می‌کنند که از آن جمله باید به دوربین‌های سه‌گانه P20 Pro اشاره کرد.

Huawei P20 Colors Huawei P20 Colors Huawei P20 Colors

در اطلاعات فاش شده در این نوبت تصاویر رسمی این گوشی‌ها به رنگ‌های اصلی آن‌ها دیده می‌شود. این رندرها هفته پیش نیز در دسترس قرار گرفته بودند اما این بار همه رنگ‌های این گوشی‌ها مشخص شده است.

طبق این تصاویر، Huawei P20‌ در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی-طلائی مات عرضه شده و P20 Lite نیز در طیف‌های متفاوتی از همین سه‌رنگ به صورت براق و مشابه مدل‌هائی مثل آنر 8 و آنر 9 عرضه خواهد شد.

Huawei P20 Colors Huawei P20 Colors Huawei P20 Colors

از همه جالب‌تر اما رنگ‌های در نظر گرفته شده برای P20 Pro است؛ این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و آنچه Twilight یا گرگ و میش خوانده می‌شود عرضه خواهد شد. رنگ Twilight که غالبا با بنفش اشتباه گرفته می‌شود رنگی ست که در یک لحظه با توجه به زاویه تابش نور می‌تواند به رنگ ارغوانی، سبز و آبی در بیاید و از این لحاظ مشابه رنگ برخی ماشین‌های خاص خواهد بود. این رنگ تا به امروز در هیچ گوشی موبایلی به کار گرفته نشده و به همین علت می‌تواند به عنوان جذابیت جالبی برای P20 Pro مطرح شود.

Huawei P20 Colors Huawei P20 Colors Huawei P20 Colors

در اطلاعات جدید به دست آمده همچنین یک دفترچه راهنما از Huawei P20 نیز وجود دارد که ظرفیت باتری این گوشی را 3,400mAh نشان می‌دهد و مدل Pro‌ نیز مثل سری Mate به یک باتری 4,000mAh مجهز خواهد بود. در این اطلاعات به نبود کارت حافظه microSD در P20 اشاره شده و ظاهرا خبری از جک هدست نیز در این میان نیست.
معمای دوربین‌های سه‌گانه هواوی P20 Pro‌ نیز در این خبر فاش شده و ظاهرا این سه دوربین در کنار هم امکان زوم ترکیبی سه برابری را ارائه می‌کنند به جز این مورد، Huawei P20‌ و P20 Pro تفاوتی از لحاظ دوربین نداشته و هر دو به یک دوربین f/1.6 و f/2.4‌ مجهز هستند. سنسور White balance اینفرارد و اتوفوکوس لیزری نیز ظاهرا در این مدل‌ها وجود دارد. قیمت این سه گوشی نیز در این نوبت مشخص شده جائی‌که P20 Lite‌ ظاهرا قرار است با قیمت 370 یورو، Huawei P20‌ با رقم 680 یورو و در نهایت P20 Pro به قیمت 900 یورو به بازار عرضه شوند. برای مشاهده بقیه تصاویر این سه گوشی از لینک منبع استفاده کنید.
منبع

ارسال یک پاسخ