این اولین تصویر موتورولا RAZR 2019 است؟

0
2426
این اولین تصویر موتورولا RAZR 2019 است؟
موتورولا RAZR V3 ساخت سال 2004

از یکی دو روز پیش خبرهائی در مورد امکان زنده شدن یکی از آیکونیک‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های موبایل تمامی دوران‌ها یعنی موتورولا RAZR منتشر شده و در این رابطه حدس و گمان‌های در مورد قیمت بسیار بالای این گوشی نیز منتشر شده است. امروز اما از خلال تصاویری که ظاهرا به یک پتنت موتورولا تعلق دارد می‌توانیم به موتورولا RAZR 2019 یا حداقل آنچه از این گوشی تصور می‌شود نگاهی بیندازیم.

ظبق اطلاعات به دست آمده و تصاویری که از این پتنت می‌توان مشاهده کرد، موتورولا RAZR 2019 (یا هر اسم دیگری که در نهایت برای آن انتخاب می‌شود) دارای یک صفحه‌نمایش OLED بزرگ سرتاسری در قسمت داخلی‌ست که به صورت خم‌شونده طراحی شده و درون قابی مشابه آنچه از RAZR نسل‌های قبلی به یاد داریم قرار می‌گیرد.

این اولین تصویر موتورولا RAZR 2019 است؟

طراحی بخش خارجی تفاوت خاصی با گذشته این گوشی ندارد با این تفاوت که بالا و پائین گوشی، از انحنای بیشتری نسبت به گذشته برخوردارند. صفحه‌نمایش داخلی این مدل نیز آنطور که از تصاویر بر می‌آید در بخش بالائی به یک ناچ مچهز بوده و در پائین نیز مثل قبل جایگاه اسپیکر تماس به چشم می‌خورد. لولاهای خم‌شونده دستگاه نیز در مرکز بخش بیرونی جای دارند که از این لحاظ تفاوتی با قبل دیده نمی‌شود. در بخش بیرونی احتمالا از دو دوربین استفاده شده و ظاهرا یک صفحه‌نمایش کوچک نیز در بالای قسمت خارجی وجود خواهد داشت.

شایعات در مورد این گوشی به رونمائی آن در ماه آینده اشاره دارد اما ظاهرا این مدل خاص که تنها 200 هزار عدد از آن ساخته خواهد شد تنها در آمریکا و برای اپراتور Verizon با قیمت بسیار گزاف 1,500‌ دلاری عرضه می‌شود که البته هنوز راهی برای تأیید یا رد این ادعاها وجود ندارد.

منبع

ارسال یک پاسخ