با رفتن سری G به حاشیه، LG Chocolate دوباره زنده می‌شود؟

0
1535
با رفتن سری G به حاشیه، LG Chocolate دوباره زنده می‌شود؟

طبق گزارش جدیدی که روز گذشته از منابع کره‌ای منتشر شده است اسمارت‌فون بعدی سری G شرکت ال‌جی یعنی LG G9 برخلاف دیگر اعضای این خانواده به دسته میانی تعلق دارد و دیگر نمی‌توان آن را یک پرچمدار تمام‌عیار در سطح دیگر نمونه‌های بازار از جمله گلکسی S و هواوی P قلمداد کرد. حالا گزارش دیگری دلیل این تصمیم در شرکت ال‌جی را توضیح می‌دهد جایی‌که ظاهرا همه چیز به تصمیمات جدید معاونت ارشد LG Electronics یعنی Yeon-Mo Lee باز می‌گردد که طبق آن با تغییر سمت و سوی سری G، این شرکت به سمت زنده کرده یکی از پر فروش‌ترین سری محصولات خود یعنی LG Chocolate حرکت می‌کند.

سری LG Chocolate در سال‌های دور از جمله محبوب‌ترین گوشی‌های بازار بوده و نمونه‌ای مثل BL 40 با صفحه‌نمایش 21:9 به‌عنوان پدیده‌ای عجیب و غریب در سال 2009 به حساب می‌آمد. بدین‌ترتیب با زمزمه‌هایی مبنی بر تولد دوباره این سری شاید در آینده باید به انتظار اسمارت‌فون‌هایی با طراح‌های جالب‌‌توجه از سوی ال‌جی باشیم.

با وجود اطلاعاتی که از G9 به عنوان یک گوشی رده میانی یاد می‌کنند اما این گوشی به هیچ عنوان نمونه ساده و بی‌اهمیتی (حداقل روی کاغذ) به نظر نمی‌رسد و در برخی اطلاعات از آن به‌عنوان گوشی 5G کاملا متفاوتی نسبت به آنچه سایر کمپانی‌ها تا به امروز ارائه‌ کرده‌اند، یاد شده است. ال‌جی ظاهرا صفحه‌نمایش بزرگی در حد صفحه‌نمایش‌های سری V (چیزی مابین 6.7 تا 6.9 اینچ) را برای G9 در نظر گرفته که در کنار قاب مجهز به صفحه‌نمایش دوم، دوربین 48، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و رده قیمتی 900 هزار وانی (نزدیک به 700 دلاری) مجموعه نسبتا جالب‌توجه‌ای را تشکیل می‌دهد.

با رفتن سری G به حاشیه، LG Chocolate دوباره زنده می‌شود؟
ایده‌ای از تصویر احتمالی LG G9

با توجه به میانی بودن این گوشی از یک سو و پشتیبانی آن از 5G از سوی دیگر، ظاهرا گزینه دیگری به جز Snapdragon 765G برای استفاده در بخش پردازشی این گوشی پیش روی شرکت سازنده نیست اما گذشته از آن هنوز اطلاعات دیگری در مورد این مدل و گوشی احتمالی بعدی LG Chocolate در دسترس قرار ندارد.

منبع

ارسال یک پاسخ