با Galaxy A8s آشنا شوید اولین Infinity-O سامسونگ با SD 710

0
3076
 با Galaxy A8s آشنا شوید اولین Infinity-O سامسونگ با SD 710

سامسونگ هم مثل هواوی در عجله برای رونمائی از اولین گوشی دارای دوربین سلفی پانچ شده درون صفحه‌نمایش، محصولی با مشخصات نچندان کامل را به نمایش گذاشت؛ Galaxy A8s که امروز در سایت چینی سامسونگ به نمایش گذاشته شده البته ظاهرا از همتای آن در ساب‌برند آنر هواوی کامل‌تر بوده و نه‌تنها مشخصات بیشتری از آن در دسترس قرار گرفته است بلکه تصاویر این گوشی، طراحی آن را به روشنی به تصویر کشیده‌اند. صفحه‌نمایش گلکسی A8s با اینکه با در نظر گرفتن زوایا 6.2 اینچی‌ست اما اندازه قطری آن به صورت عادی 6.4 اینچ اعلام شده است. در لبه بالا، سمت چپ این صفحه‌نمایش، بزرگ‌ترین ویژگی Galaxy A8s یعنی سوراخ نسبتا بزرگی دیده می‌شود که درون آن دوربین سلفی قرار دارد و هنگام روشن بودن صفحه‌نمایش، این حفره، تنها قسمت تاریک در پنل خواهد بود. این نوع از طراحی و جای‌گذاری دوربین سلفی که سامسونگ به آن Infinity-O می‌گوید و امروز در گوشی دیگری در برند آنر یعنی Honor View 20 نیز شاهد آن بودیم به ظاهر راه‌حل دلچسب‌تری نسبت به notch‌های بزرگ نازیبا به نظر می‌رسد.

 با Galaxy A8s آشنا شوید اولین Infinity-O سامسونگ با SD 710

فناوری ساخت این صفحه‌نمایش همانطور که پیش از این مشخص شده بود برای اولین بار احتمالا از نوع Super AMOLED (که در تمامی دیگر گوشی‌های Galaxy A سامسونگ استفاده شده بود) نبوده و این بار به گفته برخی رسانه‌ها، یک شرکت چینی به نام BOE این صفحه‌نمایش سوراخ‌دار را برای سامسونگ می‌سازد. دوربین سلفی Galaxy A8s دارای وضوح 24 مگاپیکسلی بوده و ظاهرا گشودگی دیافراگم لنز آن نیز f/2.0 است.

 با Galaxy A8s آشنا شوید اولین Infinity-O سامسونگ با SD 710

در پشت دستگاه مثل Galaxy A7 با سه لنز دوربین که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند روبرو می‌شویم اما این مجموعه یکی دو تفاوت با A7 دارد که جدا از ظاهر لنزهای دوربین، بدون شک باید از حضور سنسور اثر انگشت در این بخش یاد کرد؛ در A7، سنسور دوربین در کناره دستگاه جای گرفته بود. دوربین‌های این بخش شامل یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با f/1.7، یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فتو با f/2.4 و یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعیین عمق با f/2.2 می‌شود که دوربین اصلی در مرکز با یک دایره رنگی از سایرین متمایز شده است. Galaxy A8s در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری ارائه می‌شود که هر سه دارای طرحی با رنگ‌آمیزی تدریجی (gradient) هستند.

 با Galaxy A8s آشنا شوید اولین Infinity-O سامسونگ با SD 710

پردازنده Galaxy A8s از نوع Snapdragon 710 است و 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این حافظه به کمک اسلات microSD تا 512 گیگابایت دیگر نیز امکان ارتقاء دارد. پیش‌سفارش این گوشی در چین از هم‌اینک آغاز شده اما ارائه آن به بازار تا قبل از 21 دسامبر (30 آذر 97) انجام نمی‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ