بلک‌ بری پاسپورت Silver با اندروید لو رفت+تصویر

0
3587
بلک بری سیلور ادیشن با اندروید

از مدت‌ها پیش خبر ارائه یک گوشی هوشمند از سوی شرکت بلک‌ بری با سیستم‌عامل اندروید بر سر زبان‌ها افتاده است و حتی مدیران بلک‌ بری نیز در جهت رد کردن این شایعه اقدامی نکرده‌اند. به تازگی تصویری از یک گوشی هوشمند بلک‌ بری با نام Passport Silver edition به بیرون درز پیدا کرده است که سیستم‌عامل اندروید روی آن به خوبی مشخص است.

BlackBerry Passport Silver Edition که چندی پیش به صورت رسمی معرفی شد و سیستم‌عامل آن نیز طبق انتظار BB OS 10 یعنی سیستم‌عامل پیش‌فرض بلک‌ بری است. تصاویری از این گوشی جدیدا منتشر شده که سیستم‌عامل اندروید در آن مشخص است. این تصویر البته ممکن است به تست اولیه اندروید روی این دیوایس تعلق داشته باشد و شاید پاسپورت نسخه Silver اولین گوشی دارای اندروید بلک‌ بری نباشد در نهایت حتی ممکن است تصاویر دارای اندروید این گوشی نیز حاصل ذوق یک فتوشاپ کار حرفه‌ای باشد.

BlackBerry - بلک‌ بری سیلور ادیشن با اندروید

BlackBerry - بلک‌ بری سیلور ادیشن با اندروید

در این تصاویر البته یکی دو نکته وجود دارد که احتمال آنکه از لانچر و شبیه‌ساز اندروید روی این گوشی در این عکس‌ها استفاده شده باشد را کاهش می‌دهد. در یکی از این تصاویر گوشی در حال خاموش شدن است که در صورت استفاده از لانچر این امر امکان‌پذیر نبود.

منبع

ارسال یک پاسخ