گوگل تأیید کرد: پیکسل جدید امسال می‌آید

0
1863
گوگل تأیید کرد: پیکسل جدید امسال می‌آید

در حالی که هنوز گوشی‌های Pixel و Pixel XL گوگل یکی از برترین انتخاب‌های بازار موبایل به حساب آمده و ارائه جانشینی برای آنها در سال 2017 امری کاملا طبیعی به حساب می‌آید تا به امروزی تأییدی از سوی شرکت سازنده در این زمینه صورت نگرفته بود امروز اما Rick Osterloh معاونت ارشد سخت‌افزار گوگل ارائه پیکسل جدید در سال جاری را تأیید کرد.

Rick Osterloh‌ البته اطلاعات گسترده‌ای در مورد پیکسل جدید ارائه نکرد و تنها به حضور آن در سال جاری اشاره کرده است. یکی دیگر از گزینه‌های مورد تاکید توسط معاونت ارشد سخت‌افزار گوگل در مورد این گوشی، پریمیوم و پیشرفته باقی ماندن پیکسل جدید است که آن را همچنان احتمالا گوشی گرانقیمتی حفظ می‌کند. در مورد زمان ارائه این مدل به بازار، این مسئول گوگل بدون اشاره به زمان دقیق آن به وجود “ریتمی سالیانه در صنعت موبایل” اشاره کرده و به احتمالا پیروی این شرکت از این ریتم پرداخته است. این گفتار شاید به احتمال ارائه Pixel جدید در همان زمان ارائه مدل قبلی (در اواخر تابستان) اشاره داشته باشد.

یکی از مشکلات فعلی شرکت گوگل به ناتوانی این شرکت در تأمین نیاز بازار تعلق دارد به طوری‌ که هر دوی این گوشی‌ها و به خصوص مدل XL حتی در سایت خود گوگل نیز معمولا در انبار موجود نبوده و نیازهای بازار در این زمینه به خوبی تأمین نمی‌شود که این رویه می‌تواند در دراز مدت به وجه شرکت سازنده ضربه بزرگی را وارد کند.

منبع

ارسال یک پاسخ