تالار استیو جابز محل رونمایی از آیفون 8 را ببینید + ویدئو

0
2504
تالار استیو جابز محل رونمایی از آیفون 8 را ببینید + ویدئو

آیفون دهمین سالگرد ارائه اسمارت‌فون در شرکت اپل قرار است تا 6 روز دیگر در 12 سپتامبر (21 شهریور) در محل کامپوس اپل با Apple Park رونمایی شود. این رویداد در تالار جدیدی در این ساختمان زیبا به اسم تالار استیو جابز رونمایی خواهد شد که به نظر ایده‌آل‌ترین مکان برای این رونمایی است. این تالار نه‌تنها به دلیل مشخصات فیزیکی و ساختمانی که در ادامه به آنها می‌پردازیم بلکه به دلیل نقش خود استیو جابز در تثبیت این بیزینس برای این شرکت اهمیت دارد. ده سال پیش در نهم ژانویه سال 2007 جابز اولین آیفون شرکت اپل را معرفی کرد و پس از آن دنیای گوشی‌های هوشمند با تحول بزرگی روبرو شد.

تالار استیو جابز که سه‌شنبه هفته آینده برای رونمایی از آیفون‌8 (آیفون X ، آیفون ادیشن یا هر اسم دیگری که با آن معرفی می‌شود) و دو گوشی دیگر اپل برای نخستین بار استفاده خواهد شد دارای دیواره‌های شیشه‌ای استوانه‌ای به ارتفاع 6 متر (20 فوت) بوده و ظرفیت 1000 صندلی برای حضار را خواهد داشت؛ صندلی‌هایی که زیر زمین واقع شده‌اند. این تالار در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع بنا شده و دارای بزرگ‌ترین سقف فیبر کربنی بدون ستون دنیاست.

برای اینکه با تمامی جوانب این تالار همراه با کل پروژه عظیم اپل پارک بیشتر از این آشنا شوید تنها کافی ست روی ویدئوی زیر کلیک کنید. این ویدئو که به وسیله Drone یا کوادکوپتر گرفته شده است آخرین روزهای ساخت این پروژه قبل از باز شدن درهای آن روی خبرنگاران در سه‌شنبه آینده را نشان می‌دهد.

 

منبع

ارسال یک پاسخ