تصاویر جدیدی از Nokia 2 ، ارزان‌ترین گوشی امسال نوکیا

0
3078
تصاویر جدیدی از Nokia 2 ، ارزان‌ترین گوشی نوکیا منتشر شد

اسم Nokia 2 چندی پیش در لیستی که ادعا می‌شد همه پردازنده‌‌های نوکیا در آن است برای نخستین بار دیده شد چندی بعد اطلاعات نوکیا 2 در بنچ‌مارک پردازشی Geekbench ظاهر شد و بار دیگر نگاه‌ها به سمت این ارزان‌ترین اسمارت‌فون اندرویدی نوکیا در سال جاری میلادی بازگشت. در آخرین خبر در مورد Nokia 2 ، امروز کمیسیون ارتباطات فدرال یا آنچه به نام FCC می‌شناسیم دو تصویر از این گوشی منتشر کرده که پشت و روی آن را نشان می‌دهد و از این طریق برای اولین بار تصویری نیز از این گوشی می‌‌توانیم مشاهده کنیم.

تصاویر جدیدی از Nokia 2 ، ارزان‌ترین گوشی نوکیا منتشر شد

نوکیا 2 در این سند با نام مدل TA-1029 شناخته می‌شود و به جز تصاویر و اینکه این مدل دارای بلوتوث نسخه 4.1 است هیچ اطلاعات دیگری توسط FCC ارائه نشده است. خود گوشی هم خاموش بوده و از این طریق حدسی در مورد سایز صفحه‌نمایش نمی‌توان زد. روی دوربین بخش پشتی نیز لیبل خاصی دیده نمی‌شود و به همین علت در مورد وضوح این دوربین نیز ماجرا به همان ترتیب است.

تصاویر جدیدی از Nokia 2 ، ارزان‌ترین گوشی نوکیا منتشر شد

طبق آنچه تا به امروز در مورد نوکیا 2 می‌دانیم این گوشی دارای صفحه‌نمایش 4.7 تا 5 اینچی 720p بوده و پردازش در آن با پروسسور Snapdragon 212 انجام می‌شود. معرفی Nokia 8 به عنوان پرچمدار این برند فنلاندی ظاهرا قرار است در 16 آگوست (25 مرداد) انجام شود و احتمالا در این مراسم به جز نوکیا 8 از یک گوشی دیگر که احتمالا نوکیا 2 خواهد بود نیز رونمایی می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ