تصاویر جدید از دو پرچمدار گوگل ،‌ حاشیه‌‌های ضخیم Pixel 2

0
2050
تصاویر رخنه‌کرده دیگری از دو پرچمدار گوگل ،‌ حاشیه‌‌های ضخیم Pixel 2

از مدت‌ها پیش اخبار و اطلاعات متعددی در مورد دو پرچمدار گوگل با نام‌های پیکسل 2 و Pixel 2 XL منتشر شد که از آن جمله می‌توان به تصویر Google Pixel 2 XL، حضور اسنپ‌دراگون 835 در این Pixel 2 و Pixel 2 XL و ساخته شدن مدل کوچک‌تر توسط HTC و مدل بزرگ‌تر توسط LG اشاره کرد. امروز بار دیگر اطاعات تازه‌ای در این مورد در دسترس قرار گرفته که قاب بخش جلویی این دو پرچمدار گوگل را به وضوح نشان می‌دهد. طبق این تصاویر بازهم همانطور که پیش از این مشخص شده بود پیکسل 2 دارای حاشیه‌های بسیار ضخیمی در بالا و پایین صفحه‌نمایش است که آن را در مقایسه با گوشی‌های پیشروی امروزی، نمونه‌ای کلاسیک و نچندان دلچسب نشان می‌دهد. در بالا و پایین صفحه‌نمایش این گوشی به سبک HTC به احتمال فراوان از دو اسپیکر استریو استفاده می‌شود که تلخی طراحی واپسگرایانه این مدل را اندکی می‌کاهد.

تصاویر رخنه‌کرده دیگری از دو پرچمدار گوگل ،‌ حاشیه‌‌های ضخیم Pixel 2
تصویر منتسب به گوگل Pixel 2 XL

در سوی دیگر همانطور که پیش از این مشخص شده بود و تصویر بالا نیز آن را تأیید می‌کند، Pixel 2 XL از طرح فول‌اسکرینی مشابه LG V30 برخوردار است و در بالا و پایین صفحه‌نمایش  6 اینچی QHD فول ویژن آن حاشیه بسیار باریکی دیده می‌شود. هر دو گوشی امسال گوگل فاقد دوربین‌های دوگانه در بخش پشتی اما احتمالا در هر دو گوشی، دوربین‌ اصلی و سلفی هر دو دارای لرزه‌گیر اپتیکال یا OIS هستند. Snapdragon 835، رم 4 گیگی، حافظه 64 و 128 گیگابایتی (بدون امکان ارتقا) و ارائه با اندروید 8 یا Oreo دیگر نکات مشهود قابل اشاره در در مورد این دو پرچمدار گوگل را تشکیل می‌دهند. از شارژ بی‌سیم در این گوشی‌ها خبری نیست و ظرفیت باتری در نسخه کوچک‌تر 2,700mAh و در نسخه بزرگ‌تر 3,520mAh است. ناگفته‌ها حاکی از آن است که کناره‌های این دو گوشی به سبک HTC U11 قابل فشردن هستند و Google Assistant نیز در آنها استفاده شده است.

گوگل قرار است از این دو گوشی همین چهار شنبه در روز 4 اکتبر (12 مهرماه) رونمایی کند و طبق شنیده‌ها، مدل کوچک‌تر 649 دلار و مدل بزرگ‌تر 749 دلار قیمت دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ