این تصویر سامسونگ گلکسی Note 5 است؟

0
1897
تصاویر احتمالی گلکسی نوت 5

مدت بسیار کوتاهی تا معرفی رسمی نسل بعدی فبلت‌های شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 باقی مانده است. در این فرصت تقریبا تمامی مشخصات و قابلیت‌های سامسونگ گلکسی Note 5 از طریق اطلاعات تایید نشده مختلف مشخص شده و حتی رندرهایی نیز از ظاهر گوشی در دسترس قرار گرفته است این بار اما ظاهرا با تصویری واقعی از یک نمونه اولیه این گوشی روبرو هستیم.

طبق آخرین اطلاعات و اخبار، نوت 5 قرار است همراه با نسخه بزرگ‌تری از Galaxy S6 Edge موسوم به S6 Edge Plus در کمتر از یک ماه دیگر یعنی تا 12 آگوست 2015 – معادل 21 مرداد 1394- به معرض نمایش رسمی گذاشته شود. تقریبا تمامی اطلاعات سامسونگ گلکسی Note 5 شامل صفحه‌‌نمایش 5.67 اینچی QHD، چیپ ست پردازشی Exynos 7422، چهار گیگابایت RAM، دوربین‌های 16 و 5 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و طراحی به سبک S6 پیش از این در خبرهای متعددی به بیرون درز پیدا کرده است و حالا می‌توان تا حدود زیادی با اطمینان در مورد صحت آنها سخن گفت. این بار اما تصویری واقعی به معرض نمایش گذاشته شده که از آن به عنوان پروتوتایپ یا نسخه اولیه Note 5 یاد می‌شود.

سامسونگ گلکسی Note 5 - تصاویر احتمالی گلکسی نوت 5

پیش از آنکه از طراحی چهارگوش این گوشی ناامید شوید باید بدانید که این گوشی در حقیقت نسخه اولیه یا Mule دستگاه به حساب می‌آید که تمامی قسمت‌های آن مثل نمونه اصلی نهایی هستند اما برای آنکه طراحی و دیزاین دستگاه لو نرود در پوسته‌ای جداگانه پوشیده شده است. بدین‌ترتیب شرکت سازنده بدون نگرانی از لو رفتن دستگاه می‌تواند گوشی را در اختیار تست‌کننده‌گان نهایی قرار دهد. ابعاد Note 5 طبق آخرین خبرها برابر 7.9×76.1×153.3 میلیمتر بوده و باتری آن نیز 4100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ