تصاویر واقعی میزو Pro 7 با دو صفحه‌نمایش و پروسسور X30

0
2306
تصاویر واقعی میزو Pro 7 با دو صفحه‌نمایش و پروسسور X30

چندی پیش تصویر رخنه کرده از اسمارت‌فون Meizu Pro 7 با دو صفحه‌‌نمایش منتشر شد که این گوشی را با یک صفحه‌نمایش اضافی در پشت دستگاه و در زیر محوطه دوربین نشان می‌داد. امروز اما این گوشی در نمایی متفاوت ظاهرا شده و در دست یک کاربر تصویری واقعی از میزو Pro 7 و احتمالا میزو Pro 7 Plus را مشاهده می‌کنیم.

در این عکس که در بالا دیده می‌شود گوشی رویی با رنگ مشکی مات ظاهرا خود میزو Pro 7 اصلی است و گوشی زیرین احتمالا با بدنه شیشه‌ای در بخش پشتی ورژن پلاس دستگاه باشد. طبق اطلاعاتی که تا به امروز در دست داریم تفاوت اصلی این دو گوشی در اختلاف 0.5 اینچی صفحه‌نمایش‌ آنها نفته است جایی‌که مدل معمولی 5.2 اینچی و مدل پلاس 5.7 اینچی خواهد بود.

جدا از این تصویر ویدئویی که از آن به عنوان رندر سه‌بعدی این گوشی یاد می شود منتشر شده که هر دو گوشی معمولی و پلاس را در کنار هم نشان می‌دهد.

جدا از سایز صفحه‌نمایش و صفجه‌نمایش دومی که در بخش پشتی دستگاه در زیر دوربین قرار دارد آنچه در مورد این دو گوشی می‌دانیم به حضور دو دوربین 12 مگاپیکسلی (احتمالا با سنسور سونی IMX386) در بخش پشتی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی بر بالای صفحه‌نمایش اصلی تعلق دارد. جک هدست نیز در این گوشی حضور دارد اما هنوز میزان حافظه حاضر در این مدل مشخص نشده است.

تصاویر واقعی میزو Pro 7 با دو صفحه‌نمایش و پروسسور X30

بخش دیگری از این پازل که امروز مشخص شد حضور چیپ‌ست پردازشی مدیاتک Helio X30 که تلویجا توسط مدیاتک تأیید شد. در گزارش مالی شرکت مدیاتک برای ماه ژوئن 2017 اشاراتی به حضور پروسسور X30 در یک گوشی Meizu که در نیمه دوم سال 2017 معرفی می‌شود، شده است که این موضوع با شایعاتی که پیش از این از حضور X30 در Meizu Pro 7 حکایت داشتتند مطابقت دارد. X30 یک پروسسور 10 هسته‌ای، 10 نانومتری است که از آن به عنوان رقیب Snapdragon 835 یاد شده و در آن چهار هسته ARM A73، چهار هسته ARM A53 و دو هسته ARM A35 و گرافیک چهار هسته‌ای PowerVR GT7400 به کار گرفته شده است. در مورد قیمت و زمان حضور در بازار میزو Pro 7 گمانه‌زنی‌های فراوانی انجام شده است اما ظاهرا به زودی باید منتشر دیدن مدل معمولی با قیمتی حوالی 410 تا 480 دلار و مدل پلاس با قیمتی مابین 480 تا 555 دلار باشیم.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ