تصویر رسمی Moto Z2 Play فاش شد؛ رونمایی 18خرداد

0
2221
تصویر رسمی Moto Z2 Play فاش شد؛ رونمایی 18خرداد

چندی پیش تصاویر و ویدئوی 360 درجه Moto Z2 Force منتشر شد و بدین‌ترتیب تصویری از گوشی پرچمدار جدید لنوو در سری Moto شکل داده شد. امروز به لطف TechnoBuffalo تصویر رسمی Moto Z2 Play نیز در دسترس قرار گرفته که حقایق جالبی را در مورد این گوشی نشان می‌دهد.

تصویر رسمی Moto Z2 Play فاش شد؛ رونمایی 18خرداد

نکته اول اینکه طبق  این تصویر که در بالا دیده می‌شود همچنان طراحی خاص گوشی سال گذشته این رده یعنی Moto Z Pley در اینجا نیز رعایت شده و بار دیگر با بدنه‌ای بسیار باریک و لنزی بیرون زده در بخش پشتی روبرو هستیم. نوار آنتن پیرامونی در این گوشی نیز دیده می‌شود و pogo pinهای بخش پایینی برای اتصال moto modها در اینجا نیز دیده می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده Moto Z2 Play ظاهرا از همان صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی سال گذشته بهره می‌برد و در بخش پردازشی آن نیز از چیپ‌ست Snapdragon 652 بهره گرفته شده است.

دوربین دوم همانطور که در عکس نیز می‌توان مشاهده کرد در این گوشی وجود ندارد و مختص به مدل پیشرفته‌تر Moto Z2 یا Moto Z2 Force خواهد بود. در نهایت آخرین نکته‌ای که در این تصویر می‌توان جذاب باشد تاریخی ست که روی صفحه‌نمایش نقش بسته که به 8 ژوئن (18 خرداد 1396) اشاره دارد که می‌توان آن را با درصد اطمینان بالایی، زمان عرضه رسمی این مدل تلقی کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ