تصویر ماکت آیفون 7s Plus ؛ شیشه براق بخش پشتی

0
3675
تصویر ماکت آیفون 7s Plus ؛ شیشه براق بخش پشتی

تقریبا یک ماه تا معرفی آیفون‌های سال 2017 اپل فاصله داریم؛ این آیفون‌های جدید ظاهرا سه عدد هستند و به جز آیفون 10 ساله‌گی اپل که حرف و حدیث‌های متعددی را به خود به همراه داشته دو گوشی دیگر شامل آیفون 7s و 7s Plus نیز با تغییراتی کمتر نسبت به آیفون 8 (یا هر نام دیگری که در نهایت به خود خواهد گرفت) در بازار ارائه خواهند شد. امروز تصویری که احتمالا ماکت اصلی آیفون 7s Plus است به نمایش گذاشته شده که نکات جالبی را در مورد این گوشی نشان می‌دهد.

تصویر ماکت آیفون 7s Plus ؛ شیشه براق بخش پشتی

 

آنچه در این تصاویر بیش از همه خودنمایی می‌کند شیشه‌ای بودن کاور بخش پشتی دستگاه است که با وجود آنکه طراحی گوشی نسبت به آیفون 7 پلاس تغییری نکرده اما شیشه‌ای بودن این قسمت هم از لحاظ ظاهری جذابیت گوشی را افزایش می‌دهد و هم امیدهای فراوانی برای مشاهده شارژ بی‌سیم در این گوشی ایجاد می‌کند. البته در گزارش‌های پیشین نیز به حضور شارژ بی‌سیم در هردو گوشی آیفون 7s و 7s پلاس اشاره شده بود.

تصویر ماکت آیفون 7s Plus ؛ شیشه براق بخش پشتی

با شیشه‌ای شدن احتمالی این دو گوشی در بخش پشتی همانطور که در تصویر بالا نیز به خوبی دیده می‌شود یکی از المان‌های همیشگی گوشی‌های آیفون در چند سال اخیر یعنی خطوط آتن بخش پشتی و کناره‌ها، حذف شده و سیگنال‌های وایرلس دیگر مشکلی برای گذر از خلال بخش شیشه‌ای پشت دستگاه ندارند. اپل طبق قرار همیشگی ظاهرا امسال نیز در اوائل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) گوشی‌های جدید خود را معرفی می‌کند و در این میان با اینکه نگاه‌ها بیش از پیش روی آیفون متفاوت ده‌ساله‌گی این برند است اما در صورتی که تصاویری از این دست منطبق بر واقعیت باشد دو گوشی دیگر یعنی 7s و 7s پلاس هم تغییراتی بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد را حداقل از لحاظ ظاهری ارائه می‌کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ