تصویر 4K پروژکتور LG در فاصله 2 اینچی!

0
1960
تصویر 4K پروژکتور LG در فاصله 2 اینچی!

شرکت ال‌جی سال گذشته در جریان نمایشگاه CES 2018 از یک پروژکتور 4K با نام مدل HU80KA و پشتیبانی از تصویر HDR رونمائی کرد که به صورت یک مکعب بزرگ ساخته شده و تصویری 150 اینچی را روی دیوار و حتی روی سقف به نمایش می‌گذاشت. چند روز مانده به دور جدید نمایشگاه CES در شهر لاس‌وگاس امریکا ال‌جی بار دیگر به سراغ این ایده جذاب رفته و محصول دیگری را به نمایش گذاشته است. این پروژکتور LG را می‌توان ادامه‌ای بر HU80KA سال گذشته دانست که حالا کامپکت‌تر و ظریف‌تر شده و مشابه یک پروژکتور عادی مکعب مستطیل خوابیده به رنگ خاکستری طراحی شده است.

تصویر 4K پروژکتور LG در فاصله 2 اینچی!

مهم‌ترین ویژگی این پروژکتور LG که حالا با نام مدل HU85L شناخته می‌شود بنابه گفته شرکت سازنده، فناوری Ultra Short Throw یا UST آن به معنای پرتاب فاصله بسیار کوتاه است که امکان به نمایش گذاشتن یک تصویر 90 اینچی را تنها با 2 اینچ فاصله ‌(5.08 سانتی‌متر) از پرده فراهم می‌کند و در صورت افزایش این فاصله به 7 اینچ (17.78 سانتی‌متر)، سایز تصویر تا 120 اینچ نیز قابل افزایش خواهد بود.

تصویر 4K پروژکتور LG در فاصله 2 اینچی!

جزئیات کامل این پروژکتور LG‌ هنوز از سوی این شرکت اعلام نشده اما روشنائی 2,500ANSI لومن، وضوح 4K UHD و حضور پورت‌های LAN ،USB و HDMI‌ در این مدل تضمین شده‌اند. در این مدل همچنین مثل تلویزیون‌های هوشمند جدید LG از هوش مصنوعی ThinQ AI برای پاسخ‌گوئی به سوالات صوتی کاربران و پیشنهادهای هوشمندانه پشتیبانی شده و چندین اپلیکیشن استریم محتوا نیز در آن حضور دارد. در مورد قیمت و بازار هدف این پروژکتور هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما مطمئنا با آغاز نمایشگاه CES 2018 اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ