تعمیر رایگان آیفون 6s و آیفون 6s Plus با مشکل بوت

0
15519
تعمیر رایگان آیفون 6s و آیفون 6s Plus با مشکل بوت

اپل در خبری که امروز در صفحه پشتیبانی خود منتشر کرد از اشکالی در برخی گوشی‌های آیفون 6s و آیفون 6s Plus خود خبر داد که به دلیل ایجاد مشکل در یکی از اجزای آن‌ها در بوت با مشکل روبرو می‌شوند؛ البته البته به اسم قطعه دچار مشکل شده در این میان اشاره‌ای نکرده اما تنها این نکته را خاطرنشان ساخته که این مشکلا آیفون 6s و آیفون 6s Plus هایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که از اکتبر 2018 تا آگوست 2019 تولید شده‌اند اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که یکی از این دو گوشی را در اختیار دارید و با مشکل بوت در آن‌ها روبرو هستید خبر خوب این است که اپل این گوشی‌ها را به رایگان برای شما تعمیر می‌کند.

برای اینکه متوجه شوید دستگاه‌ شما در لیست اپل برای این تعمیر رایگان قرار دارند کافی ست به صفحه پشتیبانی اپل در این زمینه مراجعه کنید و در باکسی که بدین‌منظور ارائه شده است سریال‌نامبر گوشی خود را وارد کنید. اگر به دنبال سریال‌نامبر گوشی خود هستید هم کافی‌ست به Setting، سپس به General و سپس به About مراجعه کنید. اما اگر خاطرتان باشد مشکل اصلی در این میان این است که دستگاه شما اصلا بوت نمی‌شود که بخواهید از این مسیر، سریال‌نامبر آن را مشاهده کنید. اگر در این حالت قرار گرفتید و هیچ‌یک از موارد شناسایی گوشی را نیز در اختیار ندارید می‌توانید از شماره IMEI نقش بسته بر پشت گوشی بدین‌منظور استفاده کنید.

تعمیر رایگان آیفون 6s و آیفون 6s Plus با مشکل بوت

باید به این نکته نیز توجه داشت که اگر مشکل دیگری برای آیفون 6s و آیفون 6s Plus شما پیش آمده به گفته اپل ابتدا باید آن مشکل را مرتفع کنید و سپس برای حل مشکل فعلی مراجعه کنید. اپل دو سال پیش  نیز فراخوان مشابهی را برای گوشی‌های قدیمی خود جهت تعویض باتری در آن‌ها ارائه جایی‌که با بر ملا شدن ترفند اپل در کاهش فرکانس پردازنده برای کاهش نیافتن دوام باتری، این شرکت مجبور شد باتری حجم عظیمی از گوشی‌های خود را تعویض کند.

منبع

ارسال یک پاسخ