تماشای رایگان برنامه‌های جام جهانی از لنز اسپورت ایرانسل

0
3370
تماشای رایگان برنامه‌های جام جهانی از لنز اسپورت ایرانسل

Sponsored

علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند از شبکه «لنز اسپرت» تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل تمام مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه را به همراه برنامه ویژه «فوتبال کرملین»، رایگان تماشا کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، برنامه ویژه لنز ایرانسل برای جام جهانی فوتبال، «فوتبال کرملین» همه روزه با شروع مسابقات از شبکه لنز اسپورت آغاز می‌شود. مشترکان ایرانسلی که بسته اینترنت فعال داشته باشند، هزینه‌ای بابت مصرف دیتا و اشتراک آن پرداخت نخواهند کرد.

برنامه‌ ویژه جام جهانی 2018 شبکه «لنز اسپورت» با نام «فوتبال کرملین» همزمان با پخش زنده مسابقات، گزارشگر، تیم کارشناسی و اخبار و حواشی جام جهانی را نیز به صورت اختصاصی به مخاطبان خود ارائه ‌می‌کند.

تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل، این امکان را برای تمامی برنامه‌ها وشبکه‌های خود فراهم کرده است که مشترکان بتوانند از آرشیو ساعتی، روزانه و هفتگی برنامه‌ها در صورت نیاز استفاده کنند.

لنز اسپورت شبکه خصوصی و تخصصی ورزش ایران است. ایرانسل علاوه بر این شبکه‌ « لنز اسپرت پلاس » را با هدف ارائه محتواهای اختصاصی خود از لالیگا و شبکه‌های اختصاصی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را با هدف ارائه بی‌واسطه‌تر اخبار و اطلاعات این باشگاه‌های پرطرفدار راه اندازی کرده است.

شبکه «لنز اسپورت» از طریق نرم افزار کاربردی لنز و همچنین وب‌سایت لنز به نشانی Lenz.ir  برای تمام افراد در دسترس است. همچنین علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند شبکه «لنز اسپورت» را از نشانی مستقیم  lenz.ir/live/213بر بستر وب نیز تماشا کنند.

ارسال یک پاسخ