تیزر سونی و اشاره به یک موبایل اکسپریا در کف دست!

0
1617
تیزر سونی و اشاره به یک موبایل اکسپریا در کف دست!

در حالی‌که تنها 3 روز دیگر تا آغاز رسمی بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی IT اروپا یعنی نمایشگاه IFA 2019 در برلین آلمان زمان باقی‌ست آرام‌آرام شرکت‌های مختلف نیز از برنامه‌های خود برای این رویداد پرده بر می‌دارند. سونی یکی از این شرکت‌‌‌هاست که به‌رغم خبرهای نچندان مثبتی که در رابطه با بخش موبایل آن به گوش می‌رسد هنوز از این بازار نا امید نشده و امسال حداقل با یک موبایل اکسپریا در IFA 2019 شرکت می‌کند. این موبایل اکسپریا به گفته بسیاری از صاحب‌نظران، اکسپریا 2 بوده و می‌توان آن را جانیشینی برای XPERIA 1 این شرکت دانست که در MWC 2019 با عنوان اولین گوشی 4K OLED جهان شناخته شد.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sony Mobile (@sonyxperia) on

این ویدئوی کوتاه که در صفحه اینستاگرام سونی منتشر شده و در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید البته نه از مدل گوشی در راه این شرکت سخنی می‌گوید و نه‌ جزییات خاصی را در رابطه با آن افشا می‌کند اما یک نکته ظریف در آن به چشم می‌خورد که ممکن است در نگاه اول نادیده گرفته شود؛ رنگ‌های این ویدئو یعنی دقیقا آبی، ارغوانی و سفید است که حداقل دو تای اول همان رنگ‌‌هایی‌ست که اکسپریا 2 تا به امروز در آن رخ نموده است البته هنوز این گوشی را در رنگ سفید ندیده‌ایم اما با توجه به اطلاعات این ویدئو می‌توان اطمینان داشت که این گوشی در این رنگ نیز عرضه می‌شود.

تیزر سونی و اشاره به یک موبایل اکسپریا در کف دست!

دیگر نکته جالب‌توجه در این ویدئو، اشاره به جای گرفتن گوشی در کف دست یا palm of the hand است که تلویحا کوچک‌تر بودن آن را یادآوری می‌کند. طبق آنچه می‌دانیم، احتمالا XPERIA 2 با صفحه‌نمایشی کوچک‌تر XPERIA 1 عرضه می‌شود خبرهای تأیید نشده به سایز 6.1 اینچی آن (در مقابل 6.5 اینچی در اکسپریا 1) اشاره دارند. این صفحه‌نمایش ظاهرا همچنان 21:9 و 4K OLED خواهد بود. پردازنده Snapdragon 855 و دوربین‌های سه‌گانه نیز ظاهرا برای گوشی تأیید شده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ