جعبه محتویات، همه اطلاعات Galaxy A90 5G را افشا کرد

0
2326
جعبه محتویات، همه اطلاعات Galaxy A90 5G را افشا کرد

سری A در حال حاضر پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های شرکت سامسونگ به حساب می‌آید تا جایی‌که از برخی از این مدل‌ها مثل Galaxy A50 به عنوان یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های موبایل  در برخی از بازارها یاد می‌شود. از این سری تا به امروز مدل‌های متعددی به بازار ارائه شده که پیشرفته‌ترین آن‌ها تا به امروز Galaxy A80 با دوربین چرخنده جالب‌ توجه آن است. این شرکت ظاهرا خود را برای ارائه مدل پیشرفته‌تری آماده می‌کند که Galaxy A90 5G نام داشته و همانطور که از نام آن مشخص است به امکان ارتباطی نسل پنجم نیز مجهز خواهد بود. امروز تصاویر منتسب به جعبه Galaxy A90 5G منتشر شده که در صورت واقعی بودن اطلاعات کاملی را از این گوشی افشا می‌کند.

در بخش رویی این جعبه تصویری از پشت و روی دستگاه دیده می‌شود که در آن ظاهرا از طراحی عجیب و غریب A80 خبری نیست و با ظاهری تقریبا نزدیک به Galaxy A70 روبرو می‌شویم. طبق نوشته‌های بخش پشتی دستگاه، A90 با 6 گیگابایت رم، حافظه 128 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته‌ای اشاره‌ نشده‌ای به بازار ارائه می‌شود که با توجه به حضور 5G می‌توان آن را احتمالا Snapdragon 855 تصور کرد.

جعبه محتویات، همه اطلاعات Galaxy A90 5G را افشا کرد

صفحه‌نمایش Infiniti U (ناچ قطره‌ای) گوشی با فناوری Super AMOLED ساخته شده و قطر 170.3 میلی‌متری درج شده برای آن روی جعبه، سایز 6.7 اینچی را نشان می‌دهد که دقیقا همان سایز A70 و A80 است.

در این گوشی با سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین‌های سه‌گانه بخش پشتی روبرو می‌شویم که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی می‌شود. روی جعبه در مورد ظرفیت باتری اطلاعاتی منتشر نشده اما شارژ سریع 25 واتی در آن به چشم می‌خورد که در این مورد نیز شرایط به A70 و A80 شباهت دارد.

در مورد زمان معرفی و حضور در بازار Galaxy A90 5G هنوز اطلاعات رسمی چندانی در دست نیست اما می‌توان با اطمینان از نزدیک بودن این زمان سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ