آیپد مینی رفت، با آیپد مینی 4 آشنا شوید

0
1943
تصاویر کیس آی پد مینی 4

در اواخر سال 2012 یعنی نزدیک به 3 سال پیش شرکت اپل برای اولین بار نسخه کوچک‌تری از تبلت‌های iPad خود را با پسوند مینی وارد بازار کرد از آن زمان به بعد دو نسخه دیگر از این تبلت نیز به بازار عرضه شدند روز گذشته اپل iPad Mini اصلی را بی سر و صدا از فروشگاه خود حذف کرد و حالا اطلاعاتی در مورد نسخه بعدی این تبلت یعنی آیپد مینی 4 در دست است.

حذف آی‌پد مینی در حالی صورت می‌گیرد که این تبلت با وجود افزایش وضوح آن در Mini 2 و اضافه شدن دکمه تاچ در Mini 3 هنوز با توجه به قیمت آن یکی از محصولات جالب توجه و محبوب در بین کاربران به حساب می‌آید و خبر ارائه iOS 9 نیز برای آن به محبوبیت این دیوایس بار دیگر افزود. با حذف این محصول از فروشگاه اپل،‌در حال حاضر تمامی تولیدات در حال ساخت این شرکت از صفحه‌نمایش با وضوح بالا (رتینا) استفاده می‌کنند و بدین‌ترتیب برنامه‌نویسان مشکلی جهت تطابق برنامه خود با صفحه‌نمایش کاربران نخواهند داشت.

تصاویر کیس آی پد مینی 4

اما خبر جدید در این زمینه از حاسب کاربری توئیتر Unleaks منتشر شده که در زمینه ارائه اطلاعات تایید نشده اما موثق در چند سال اخیر بسیار به شهرت رسیده است. در این خبر تصاویری از کیس و کیف آیپد مینی 4 ارائه شده است که در صورت صحت، زمان ارائه این مدل را بسیار نزدیک نشان می‌دهد

ipad-mini-4 ipad-mini-4 - آیپد مینی 4
ipad-mini-4 ipad-mini-4

در این تصاویر تقریبا هیچ نکته جدید و انقلابی در ساختار تبلت به چشم نمی‌خورد و شاید تغییرات اصلی در درون آن یا وضوح صفحه‌نمایش نهفته باشد. آیپد مینی 4 طبق روال اول در اوائل پاییز امسال در دسترس قرار می‌‌گیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ