خداحافظی با موبایل HTC در آینده نزدیک؟

0
1744
خداحافظی با موبایل HTC در آینده نزدیک؟

نتایج مالی HTC برای سه‌ماهه دوم سال 2018 منتشر شد و طبق انتظار همچنان شرایط این شرکت در سطح بسیار نامناسبی قرار دارد. شرایط بحرانی HTC تا اندازه نامساعد است که تنها کسب‌وکار سودده این شرکت به بخش واقعیت مجازی و عینک‌‌های VR این شرکت تعلق دارد و در صورت نبود قرارداد فروش بخش موبایل HTC که در سال گذشته انجام شد حیات این شرکت دیرپای تایوانی با مخاطر جدی روبرو می‌شد.

در گزارش مالی HTC از سه‌ماهه دوم سال 2018 درآمدی برابر با 6.8 میلیارد دلار تایوان (نزدیک به 220.6 میلیون دلار آمریکا) ثبت شده است که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته با 58 درصد کاهش روبرو شده است. از این میزان درآمد ضرر خالصی برابر با 2.09 میلیارد دلار تایوان (68.7 میلیون دلار آمریکا) نصیب این شرکت شده که این سه‌ماهه را به دهمین فصل پیاپی ضرردهی این کمپانی بدل می‌کند.

خداحافظی با موبایل HTC در آینده نزدیک؟

ریاست و مدیرعامل شرکت HTC، خانم Cher Wang به تازگی در صحبتی پیرامون آینده این کمپانی،‌ ضمن اشاره به نقاط قوت این برند در بخش AR/VR، احتمالا از چرخش این شرکت به سمت واقعیت مجازی و افزوده در روزهای پیش‌رو سخن گفته است این گفته را البته می‌توان به حذف موبایل HTC از بازار گوشی‌های هوشمند نیز تعبیر کرد؛‌ تعبیری که دوست‌داران این برند را نا امید خواهد کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ