خرید آیفون 4 به قیمت یک زندگی دردناک!

0
2359
خرید آیفون 4 به قیمت یک زندگی دردناک!

در سال 2011، نوجوان 17 ساله‌ای که عاشق آخرین فناوری روز شرکت اپل یعنی iPhone 4 شده بود دست به عمل عجیبی زد که حالا بعد از 8 سال، پشیمانی دردناکی را برای وی به همراه داشته است. Xiao Wang که در آن زمان تنها 17 سال داشت معامله‌ای را انجام داد که به وی امکان خرید یک یک آیفون 4 را داد؛ البته به قیمتی بسیار بسیار گزاف. در این معامله، وانگ، یکی از کلیه‌های خود را برای این آیفون فروخت و در ازای آن رقمی معادل 3,200 دلار آمریکا را دریافت کرد. این رقم البته بسیار از قیمت آیفون 4 بیشتر بود و کلاس ویژه‌ای را برای وانگ در دبیرستان در بین همسن و سالان وی به‌وجود می‌آورد. ماجرا اما به خوبی و خوشی پیش نرفت!

یه گفته Asia Online، عمل جراحی این نوجوان چینی نه در یک بیمارستان مجهز بلکه در یک مطب زیرزمینی انجام شده بود و در حالی‌که به وی گفته شده بود که بعد از گذشت یک هفته از عمل و پشت سر گذاشتن ریکاوری می‌تواند به زندگی عادی بازگردد اما نه‌تنها بعد از گذشت یک هفته این قول، عملی نشد بلکه به دلیل بهداشتی نبودن محل عمل جراحی،  عفونت به کلیه دوم وانگ نیز سرایت کرد که منجر به بیماری شدید و بستری شدن وانگ شد و از این لحظه والدین این نوجوان نیز در جریان کار قرار گرفتند. خانواده این نوجوان در آن زمان توانائی خرید آیفون 4 را برای فرزند‌شان نداشتند اما از این لحظه به بعد باید با هزینه‌ای بالاتر مخارج یک دیالیز دائمی را برای تمام عمر متحمل شوند.

خرید آیفون 4 به قیمت یک زندگی دردناک!

Xiao Wang حالا 24 ساله است و نه‌تنها به زندگی عادی بازنگشته بلکه بعد از مرخص شدن از بیمارستان باید تا آخر عمل (که احتمالا به دلیل مشکلات پیش آمده، چندان نیز طولانی نیست) با دیالیز زندگی خود را بگذراند.

منبع

ارسال یک پاسخ