درز کردن قیمت و تصاویر واضحی از وانپلاس 6

0
2199
درز کردن قیمت و تصاویر واضحی از وانپلاس 6

تنها چند روز مانده به رونمائی از وانپلاس 6 ، آمازون آلمان ظاهرا به اشتباه تصاویر با وضوح بالائی از این گوشی را همراه با جزئیاتی در مورد قیمت و زمان حضور آن در بازار به نمایش گذاشت. با اینکه آمازون تقریبا بلافاصله اطلاعات وان‌پلاس 6 را از روی سایت خود پاک کرد اما این اطلاعات از همان ابتدا دست به دست گشت و حالا در اختیار تمامی کاربران است.

درز کردن قیمت و تصاویر واضحی از وانپلاس 6

به گفته آمازون آلمان، OnePlus 6 قرار است روی 22 می یعنی 8 روز دیگر در اول خرداد 1397 رونمائی شود و ظاهرا از همان ابتدا در برخی بازارها در دسترس خواهد بود. قیمت این مدل به گفته آمازون در اروپا برای نسخه 64 گیگابایتی برابر با 519 یورو و برای نسخه 128 گیگابایتی برابر با 569 یورو خواهد بود و بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که بتوان این گوشی را در آمریکا با قیمت‌های 519 و 569 دلار تهیه کرد. از مدت‌ها پیش اندکی گران‌تر بودن وانپلاس 6 نسبت به OnePlus 5T سال قبل مشخص شده بود و در صورتی که این قیمت 519 دلار برای شروع این گوشی تأیید شده این مسئله با انتظارهای قیمتی این مدل سازگار است چرا که وان‌پلاس 5T سال گذشته با قیمت 499 دلار ارائه شده بود.

درز کردن قیمت و تصاویر واضحی از وانپلاس 6

آمازون همچنین در مورد رنگ‌ این مدل نیز اطلاعاتی را منتشر کرده جائی‌که به گفته این فروشگاه، وان‌پلاس 6 در رنگ‌های مشکی آینه‌ای (Mirror Black) و ظاهرا مشکی مات (Midnight Black) عرضه می‌شود اما ظاهرا یک صحبت از یک نسخه سفیدرنگ نیز در میان است که چندی پیش مدیرعامل وان‌پلاس آن را به صورت محدود برای برخی حاضران به نمایش گذاشته بود.

درز کردن قیمت و تصاویر واضحی از وانپلاس 6

تصاویر با کیفیتی که آمازون از این گوشی به نمایش گذاشته است تقریبا هیچ نکته جدیدی را که پیش از این از وان‌پلاس 6 نمی‌دانستیم در بر نداشته و هنوز ناچ بالای صفحه‌نمایش 6.3 اینچی فول اچ‌دی پلاس و سنسور اثر انگشت بخش پشتی را به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ