درز مشخصات گوشی وان پلاس 5 ؛ دوربین دوگانه باتری 3600

0
3625
درز مشخصات گوشی وان پلاس 5 ؛ دوربین دوگانه باتری 3600

گوشی وان پلاس 5 تا معرفی رسمی و ارائه به بازار ظاهرا زمان نسبتا کوتاهی را پیش رو دارد این گوشی از مدت‌‌ها پیش در خبرها حضور داشت و نخستین بار به رم 8 گیگابایتی و حضور Snapdragon 835 در OnePlus 5 اشاره شد. پس از چندی نام A5000 برای وان‌پلاس 5 تایید شد و در نهایت نزدیک به یک هفته گذشته نیز تصویر منتسب به OnePlus 5 با دوربین دوگانه بخش پشتی در دسترس قرار گرفت. امروز اما اطلاعات دیگری در مورد گوشی وان پلاس 5 منتشر شده که سیمای این مدل را بهتر ترسیم می‌کند.

تصویر One Plus 5 منتشر شد : دو دوربین در بخش پشتی

گزارش جدید به نقل از Kumamoto Technology منتشر شده که در آن احتمالا برخی از خصوصیات اصلی این گوشی را می‌توانیم مشاهده کنیم. بعضی از این اطلاعات البته پیش از این نیز منتشر شده بود. در مورد حضور Snapdragon 835 در این گوشی با تأیید این منبع احتمالا بحضی وجود نخواهد داشت اما با اینکه منابع قبلی تقریبا به صورت اکثریت به 8 گیگابایت RAM در این مدل اشاره کرده بودند این منبع میزان رم دستگاه را 6 گیگابایت اعلام کرده که همین رقم نیز با توحه به پرچمداران دیگر رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید. در زمینه اسکنر اثر انگشت در این منبع نیز به حضور آن در بخش رویی دستگاه اشاره و حافظه داخلی نیز طبق خبر این منبع 128 گیگابایت است. برخی منابع دیگر امکان ارائه شده وان‌پلاس 5 با حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی را نیز از ذهن دور نمی‌دارند.

خبرهای جدیدی که این منبع به آن اشاره کرده شامل باتری 3,600mAh و 25 درصد بهبود در زمان شارژ دستگاه (در مقایسه با OnePlus 3T) است این منبع نیز اطلاعای در مورد حضور داشتن یا نداشتن جک هدست در این مدل ارائه نکرده و هنوز نمی‌توان با اطمینان در این مورد سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ