به چه دلائلی کاربران موبایل در آمریکا، آیفون نمی‌خرند؟

0
1973
به چه دلائلی کاربران موبایل در آمریکا، آیفون نمی‌خرند؟

به احتمال قریب به یقین تا چند ماه دیگر متفاوت‌ترین و پیشرفته‌ترین آیفونی که اپل تا به امروز ساخته است به بازار عرضه می‌شود این مدل که اینک آن را آیفون8 می‌نامیم اولین آیفون OLED اپل است که اگر فناوری به آن اجازه بدهد با سنسور اثر انگشت زیر شیشه صفحه‌نمایش ارائه می‌شود و پردازش در آن نیز با چیپ Apple A11 تأمین می‌شود. فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی نیز در لیست امکانات آن قرار خواهد داشت اما رویکرد کاربران موبایل در کشور زادگاه این گوشی یعنی آمریکا به آن چگونه خواهد بود؟

امروز نتایج یک نظرسنجی گسترده توسط کمپانی Branding Brand منتشر شده که در آن مشخص شده که است 26 درصد از کاربران فعلی آیفون قصد آپدیت به آیفون 8 را دارد، 14 درصد، مدلی از سری 7 را خریداری می‌کنند، 12 درصد به سری 6 علاقه‌نشانده و 2 درصد نیز گفته‌اند که قصد سوئیچ به اندروید را دارند در این میان 1 درصد نیز به خرید آیفون SE علاقه نشان داده‌‌اند.

به چه دلائلی کاربران موبایل در آمریکا، آیفون نمی‌خرند؟

چند روز پیش در جریان اجلاس WWDC 2017 نیز آمار دیگری منتشر شد که در آن 44 درصد از کاربران آیفون انتظار دارند که در سیستم‌عامل این گوشی تغییراتی ایجاد شده و یک چهارم آنها نیز به انتظار برای تغییر در دیزاین دستگاه اشاره داشته‌اند. در این تحقیق علت خرید آیفون توسط 65 درصد افراد برقراری تماس بوده و 60 درصد نیز خرید آیفون را به علت پخش موسیقی و جذاب بودن مرتبط دانسته‌اند. جالب اینکه درصد افرادی که آیفون را گوشی جذابی برای خرید تعبیر کرده‌اند از افرادی که این گوشی را برای مرور وب و ارسال ایمیل مناسب دانسته‌اند بیشتر است که این نکته جالبی در نوع خود به شمار می‌رود.

اما اگر مشتاقید بدانید که چه عواملی در صدر دلائل نخریدن آیفون در آمریکا توسط کاربران موبایل قرار دارد باید بدانید که در آمریکا نیز قیمت بالای دستگاه اصلی‌ترین عامل بازدارنده در این میان است که 49 درصد افراد به آن اشاره کرده‌‌اند. پس از آن دلائل دیگر چون نیاز نداشتن به یک گوشی جدید با 42 درصد، احتیاج نداشتن به امکانات متنوع آیفون با 40 درصد و تمایل نداشتن به تغییر اپراتور با 28 درصد قرار دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ