راهنمای خرید ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ

0
1599
راهنمای خرید ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ به دلیل داشتن ظرفیت دیگ مناسب و پرکاربرد از محبوبیت زیادی بین خانواده‌ها برخوردار است. این سری از ماشین‌های لباسشویی جای خود را در خانه‌هایی با خانواده‌های کم‌جمعیت، متوسط و پرجمعیت باز کرده و توانسته چالش‌های متفاوت هر کدام از خانواده‌ها را برطرف کند.

راهنمای خرید ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ

مدل‌های ۸ کیلویی ماشین‌های لباسشویی سامسونگ انواع متنوعی دارند. قابلیت‌هایی مثل (اضافه کردن لباس در چرخه شستشو) Add Wash، (شستشو با هوا) Air WASH، (حباب‌ساز)Eco Bubble‎، Bubble Soak (لکه‌زدایی قوی)، شستشوی سریع، موتور دیجیتال اینورتر و عیب‌یاب خود‌کار تنها بخشی از قابلیت‌های ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ است که کمک کرده تا این دستگاه‌ها، نیازهای روزانه خانواده‌ها را برطرف کنند. در این مطلب با دو مدل از ماشین‌های لباسشویی اقتصادی سامسونگ که ظرفیت دیگ آنها ۸ کیلوگرم است آشنا می‌شوید.

Q1469‏ سامسونگ: یک خشک‌شویی در خانه

مدل Q1469‏ سامسونگ چند قابلیت منحصر‌به‌فرد دارد که می‌تواند به خوبی نیازهای بهداشتی و پاکیزگی خانواده‌ها را رفع کند. یکی از این قابلیت‌ها فناوری Air Wash است که در شرایط فعلی که لباس‌ها بیشتر از قبل شسته می‌شوند بسیار کارایی دارد.

با این فناوری در زمان شستشو نیاز به آب و مواد شوینده وجود ندارد، بلکه با استفاده از هوای گرم، باکتری‌ها و بوهای نامطبوع لباس‌ها از بین می‌روند. این بوزدایی و پاکسازی به شما کمک می‌کند تا ضمن اینکه در مصرف آب و مواد شوینده صرفه‌جویی کنید، لباس‌هایی ضدعفونی شده، خشک و خوشبو داشته باشید.

Eco Bubble یا فناوری حباب‌ساز هم یکی دیگر از قابلیت‌های این مدل لباسشویی سامسونگ است. عملکرد این فناوری به این شکل است که شما می‌توانید حجم زیادی از لباس‌ها را در دمای پایین یعنی آب سرد (۱۵درجه) به بهترین و تمیزترین حالت ممکن بشویید. به این شکل هم از الیاف، رنگ و بافت پارچه لباس‌های شما به خوبی محافظت می‌شود و هم در مصرف انرژی به مقدار زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. حباب‌ها ماده شوینده را فعال کرده، به سرعت داخل لباس نفوذ می‌کنند و چرک و لکه را به راحتی از بین می‌برند. اگر هم روی لباس‌تان لکه‌های سرسختی به جا مانده نگران نباشید، با انتخاب دکمه Bubble Soak لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب حتی سرسخت‌ترین لکه‌ها از بین می‌روند.

راهنمای خرید ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ

موتور دیجیتال اینورتر هم از قابلیت‌های مهم، ماشین‌های لباسشویی Q1469 سامسونگ است که از بهره‌وری انرژی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد، سر و صدای بسیار کمی دارد و به شدت بادوام است، سامسونگ این موتورها را ۱۰ سال گارانتی کرده است.

همچنین به کمک گوشی هوشمند خود می‌توانید از فناوری عیب یاب خودکار Smart Check این ماشین لباسشویی هم استفاده کنید. در این حالت سیستم عیب یاب خودکار Smart Check مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و راه‌های برطرف کردن این معایب را به شما اعلام می‌کند. به این شکل در وقت شما و در هزینه‌های تعمیرات حضوری هم صرفه‌جویی می‌شود.

در نهایت برای داشتن یک دیگ ماشین لباسشویی که همیشه پاکیزه و ضدعفونی شده باشد، شما می‌توانید روی فناوری Eco Drum Clean (نظافت داخلی) حساب کنید. این فناوری به صورت خودکار به شما زمان تمیزکاری را اطلاع می‌دهد. فناوری Eco Drum Clean‎ داخل دستگاه شما را تمیز می‌کند و ۹۹.۹٪ از باکتری‌های عامل ایجاد بو را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می‌برد و باعث حفظ تازگی ماشین‌لباسشویی می‌شود.

 Q152W سامسونگ: هوشمند و پر قدرت

مدل Q152W یکی دیگر از ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ است. Q152W از قابلیت‌هایی شامل Eco Bubble‎، Bubble Soak (لکه‌زدایی قوی)، Eco Drum Clean (نظافت داخلی)، موتور دیجیتال اینورتر بهره می‌برد. در کنار این امکانات اما این لباسشویی یکی از جدیدترین فناوری‌های لباسشویی‌هایی سامسونگ به نام Add Wash را پشتیبانی می‌کند.

فناوری Add Wash نگرانی شما را از فراموش کردن لباس‌ها برطرف می‌کند، چون اغلب، لباس‌هایی وجود دارند که به محض اینکه ماشین لباسشویی را روشن می‌کنید متوجه می‌شوید آن‌ها را جا گذاشته‌اید، با این فناوری شما این امکان را دارید که لباس‌های جا مانده یا لباس‌های شسته شده با دست را که نیاز به آبکشی دارند را در هر زمان که می‌خواهید به چرخه شستشو اضافه کنید.

راهنمای خرید ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم ماشین لباسشویی‌ Q152W سامسونگ فناوری Quick Drive است که زمان شستشو را با حفظ کیفیت بالای شستشو تا ۵۰ درصد و میزان مصرف انرژی را تا  ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. راهنمای Q-rator هم سامانه مدیریت هوشمندی است که استفاده کارآمدتر از فناوریQuick Drive  را با هوش مصنوعی ممکن کرده است، این برنامه‌ریز هوشمند به بهینه کردن زمان‌ شستشو به شما کمک می‌کند و دستورالعمل شستشوی بهینه را به شما پیشنهاد می‌دهد.

ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ یک انتخاب اقتصادی، پرکاربرد و مقرون به صرفه هستند که با مدل‌های متنوع خود، امکانات و قابلیت‌های زیادی را به همراه دارند.

ارسال یک پاسخ