رونمائی آسفالت 9 :‌ لیجند برای iOS، اندروید در راه است

0
2167
رونمائی آسفالت 9 :‌ لیجند برای iOS، اندروید در راه است

اگر به بازی‌های ماشین‌سواری و racing علاقه دارید مطمئنا از شنیدن این خبر که شرکت Gameloft سازنده بازی‌های هیجان‌انگیز آسفالت امروز نسخه جدیدی از این بازی رو با نام آسفالت 9 : لیجند معرفی کرده و از هم‌اکنون برای دانلود در سیستم‌عامل iOS در دسترس قرار گرفته، خوشحال می‌شید. گیم‌لافت قول داده تا این بازی از کیفیتی در حد کنسول‌های بازی برخوردار باشه و جزئیات بالائی همراه با ماشین‌های واقعی رو بشه توی اون پیدا کرد. تکنیک‌های HDR، جلوه‌های ویژه همراه با افکت‌های جزئی که باعث می‌شه بازی واقعی به نظر بیاد بقیه مشخصات جالب آسفالت 9 که البته کیفیت اجرای اون به گرافیک گوشی یا تبلت هم بستگی داره.

توی آسفالت 9 جدید کاربرا می‌تونن نزدیک به 50 ماشین رودستر معروف از کمپانی‌های مختلف رو تو جاده‌های متفاوت برونند و این به هیجان بازی اضافه می‌کن. از این گذشته در این نسخه جدید یه ویرایشگر جدید برای ساخت ماشین به صورت کاستوم معرفی شده که با کمک اون کاربرا امکان رنگ‌کردن و استفاده از موادی که ماشین‌ اونا رو هرچه بیشتر خاص می‌کنه دارن. توی آسفالت 9 جدید حالت مرحله به مرحله با نزدیک به 60 فصل مسابقه و 800 مسابقه منحصر به فرد در نظر گرفته شده که می‌تونه تا ماه‌ها شما را سرگرم کنه. یه ویژگی دیگه این نسخه از آسفالت حالت کنترلی TOUCH DRIVE که در حقیقت همون حالت اتوماتیک برای کنترل ماشینه البته اگه فکر می‌کنید این وضعیت زیادی برای شما آسونه و هیجان چندانی نداره هنوز می‌شه اونو به حالت رانندگی دستی تغییر داد.

این بازی در حال حاضر به صورت رایگان در فروشگاه iTunes (البته فعلا در منطقه فلیپین) عرضه شده و طبق گفته شرکت سازنده، به زودی نسخه اندروید اون هم در Play Store قرار می‌گیره.

منبع

ارسال یک پاسخ