ریاست هواوی : اطلاعیه حافظه‌ داخلی P10 متکبرانه بوده است

0
1797
ریاست هواوی : اطلاعیه حافظه‌ داخلی P10 متکبرانه بوده است

هفته پیش طبق بررسی‌های صورت گرفته در سایت‌های خبری مشخص شد که هواوی به آرامی حافظه UFS را از Mate 9 و P10 حذف کرد و به جای آن حداقل برای طیف مشخصی از کاربران از حافظ‌های ارزان‌قیمت‌تر eMMC 5 استفاده کرده است. در همان زمان هواوی اطلاعیه‌ای را در مورد حافظه‌ داخلی P10 منتشر کرد که در طی آن به کاربران یادآوری شده بود که شرکت هواوی هیچگاه به خریداران قول حضور UFS 2.1 را نداده بود و این شرکت بنا به تشخیص خود و با توجه به تأمنین نیاز خود از شرکت‌های مختلف حافظه‌ داخلی P10 را انتخاب می‌کند.

ریاست هواوی : اطلاعیه حافظه‌ داخلی P10 متکبرانه بوده است

این موضوع که در نزدیک به یکی دو هفته گذشته حرف و حدیث‌های فراوانی را در مورد شرکت هواوی و پرچمداران اخبر آن به راه انداخته‌ است، ریاست این شرکت، Richard Yu را نیز به واکنش واداشته جایی‌که این شخص امروز در نامه‌ای به کارکنان خود اطلاعیه اولیه این شرکت را “متکبرانه و کاملا ناصحیح” ارزیابی کرده است. در اطلاعیه اولیه منتشر شده از سوی هواوی وجود تفاوت در حافظه‌های داخلی تأیید شده بود اما تأثیر این مسئله در تجربه کاربری افراد ناچیر برشمرده شده بود در طی چند روز گذشته اما با تست‌های صورت گذیرفته ناصحیح بودن این ادعا اثبات شده و اینک مشخص است که تغییر حافظه در تجربه کاربری افراد نیز موثر است.

Yu اتفاقات اخیر را به عنوان زنگ هشداری برای این شرکت توصیف کرده است که در طی آن برای گوشی‌های پرچمدار تصمیماتی از این دست در آینده گرفته نشود. بدین‌ترتیب با انتشار این نامه جدید، شرکت هواوی تصمیم به به‌کارگیری نیروی کاری جهت گوش دادن به مسائل کاربران در این زمینه گرفته است که در فروشگاه‌های خرده‌فروشی حضور خواهند داشت و به مشکلات کاربران گوش می‌دهند. البته Yu به برنامه‌ای جهت تعویض حافظه‌های کندتر با نمونه‌های پر سرعت UFS اشاره‌ای نکرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ