ساعت واچ استایل ال‌جی 249 دلار قیمت خواهد داشت؟

0
2691
ساعت واچ استایل ال‌جی 249 دلار قیمت خواهد داشت؟

ساعت واچ استایل در کنار واچ اسپریت دو عنوان هوشمند پوشیدنی شرکت ال‌جی را تشکیل می‌دهند که این روزها خبرهای متعددی در مورد آنها به گوش می‌رسد. این دو ساعت با صفحه گرد قرار است با اندروید ور 2.0 به بازار عرضه شوند و نمونه پیشرفته‌تر یعنی Watch Sport از از یک صفحه‌نمایش 1.38 اینچی با فناوری P-OLED و وضوح 480×480 پیکسل برخوردار است و 4 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 768 مگابایت رم و گزینه‌های ارتباطی 3G، 4G، وای‌فای و بلوتوث در کنار NFC و GPS در آن دیده می‌شود. این ساعت از درجه مقاومت IP68 برخوردار بوده و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. ضخامت این ساعت 14.2 میلیمتر بوده و در رنگ‌های تیتانیومی و آبی تیره ارائه می‌شود. ظرفیبت باتری این مدل 430mAh‌ است.

در مقابل ساعت واچ استایل کوچک‌تر بوده و از 3G ،4G و GPS و NFC در آن خبری نیست. درجه حافظت آن نیز به IP67 تقلیل پیدا کرده است. سایز صفحه‌نمایش این مدل 1.2 اینچی بازهم از نوع P-OLED بوده و وضوح آن 360×360 پیکسل است. رم به 512 مگابایت کاهش یافته و باتری نیز 240 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. در سوی دیگر این ساعت که همانند همتای خود مجهز به یک دکمه در کناره سمت راست است ظریف‌تر بوده و تنها 10.8 میلیمتر ضخامت دارد.

دیروز تصویری از ساعت واچ استایل در دو رنگ نقره‌ای و رز-گلد منتشر شد که طراحی جذابی را به نمایش می‌گذاشت. امروز طبق اطلاعات جدید به قیمت این مدل اشاره شده است که ظاهرا 249 دلار خواهد بود. با در نظر گرفتن این نکته که واچ استایل ساعت ارزان‌تر این دو گانه است و در Watch Sport صفحه بزرگ‌تر با رزولوشن بالاتر و گزینه‌های دیگری نظیر 3G و 4G همراه با NFC و GPS وجود دارد انتظار اینکه نسخه Sport حداقل 100 دلاری گران‌تر باشد کاملا طبیعی خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ