سامسونگ از مشکل جا زدن اشتباه نوت 5 خبر داشته

0
2239
با اطلاع بودن سامسونگ از موضوع قلم نوت5

پس از خریداری یک گوشی گران‌قیمت چند میلیونی شاید هیچ کاربری انتظار نداشته باشد که به سادگی هرچه تمام‌تر تنها با جا زدن اشتباهی قلم دستگاه با گوشی خود آسیب جدی وارد کند. این مشکل اما این روزها در پرچمدار جدید نوت 5 بروز کرده و مشخص شده که با قرار دادن اشتباه قلم، مکانیزم شناسایی S Pen از کار می‌افتد امروز به گوش رسید که سامسونگ از این مشکل خبر داشته است.

این مشکل را Android Police برای اولین بار گزارش داد که در طی آن با قرار دادن قلم S Pen به صورت اشتباه در جای خود مشکل جدی برای گوشی ایجاد می‌شود. قلم S Pen نوت 5 برخلاف مدل‌های پیشین به سادگی از هر دو طرف وارد می‌شود اما در هنگام قرار دادن آن به صورت اشتباه در جایگاه خود با وجود آنکه قلم در ابتدا به آسانی جا می‌رود اما این جا رفتن تا جایی ادامه پیدا می‌‌کند که بالاخره قلم در گوشی به سختی گیر می‌کند و برای خارج کردن آن باید از ابزار استفاده کرده و این عمل نیز باعث از کار افتادن مکانیزم تشخیص اتوماتیک خارج‌سازی قلم می‌شود. البته Ars technica گزارش کرده که جایگذاری مجدد قلم در همان مسیر اشتباه به نوعی این مشکل را برطرف می‌کند.

نوت 5 - با اطلاع بودن سامسونگ از موضوع قلم نوت5

نکته جالب در این میان به واکنش سامسونگ در این زمینه تعلق دارد که کاربران را به خواندن دستورالعمل یا manual گوشی ترغیب می‌کند. اشاره شدن به این مسئله در دفترچه راهنمای گوشی مشخص کننده این نکته است که سامسونگ از آن اطلاع داشته و در این زمینه به خریداران اخطار داده شده است. بدین‌ترتیب نگفته پیداست که سامسونگ طبیعتا نباید عکس‌العمل خاص دیگری در این زمینه از خود نشان بدهد و کاربرانی که با این مشکل روبرو شده‌اند طبیعتا نمی‌توانند سامسونگ را در این مورد مقصر بدانند.

منبع

ارسال یک پاسخ