سامسونگ گلکسی J2 پرو ، اسمارت‌فونی بدون اتصال اینترنت!

0
2118
سامسونگ گلکسی J2 پرو ، اسمارت‌فونی بدون اتصال اینترنت!

چه ویژگی‌هائی یک گوشی موبایل ساده را به یک اسمارت‌فون تبدیل می‌کنند؟ مطمئنا نخستین پاسخ‌ها به این سوال به اتصال به اینترنت و نصب برنامه‌های مختلف بر می‌گردد حال تصور کنید که در این شرایط سامسونگ گوشی جدیدی را معرفی کرده که با وجود داشتن سخت‌افزارهای معمول گوشی‌های هوشمند مثل صفحه‌نمایش‌های لمسی، پردازنده مناسب همراه با حافظه داخلی و رم، فاقد گزینه‌های اتصال است؛ گلکسی J2 پرو بیش از همه چیز کاربرانی همچون دانش‌آموزانی که والدین‌شان نمی‌خواهند فرزندان‌شان روی چیز دیگری جز تحصیل و تفریحات سالم متمرکز شوند و کهنسالانی که نیازی به اتصال به اینترنت و مواردی از این دست ندارند را هدف قرار داده است.

سامسونگ گلکسی J2 Pro ، اسمارت‌فونی بدون اتصال اینترنت!

گلکسی J2 پرو مثل یک اسمارت‌فون واقعی دارای امکاناتی مثل صفحه‌نمایش 5 اینچی qHD با فناوری AMOLE، دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، رم 1.5 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی است اما در آن از امکانات ارتباطی از هر نوع ممکن (3G و 4G و وای‌فای و حتی 2G) صرفنظر شده و به جای آن برنامه‌های آفلاینی نظیر دیکشنری جایگزین شده است. پردازنده دستگاه یک نمونه 4 هسته‌ای ست و باتری آن نیز 2,600mAh ظرفیت که در نبود امکانات ارتباطی احتمالا دوام بالائی را در اختیار کاربران این گوشی قرار می‌دهد. سامسونگ این گوشی را در حال حاضر در کره جنوبی ارائه کرده و هنوز اطلاعی در مورد امکان ارائه گلکسی J2 پرو به بقیه کشورهای دنیا منتشر نشده است.

سامسونگ در دی ماه گذشته از این گوشی یعنی گلکسی J2 Pro به صورت عادی با قابلیت‌های ارتباطی معمول در ویتنام رونمائی کرده بود که با 144 دلار یکی ارزان‌قیمت‌ترین اسمارت‌فون‌های این شرکت به حساب می‌آمد.

منبع

ارسال یک پاسخ