S6 Plus همان S6 Note است با پنل 5.7 اینچی

0
2039
اطلاعات در مورد سامسونگ گلکسی S6 note

اطلاعات در مورد نسل بعدی گوشی‌های خمیده سری S6 سامسونگ که تا به امروز بیشتر با نام S6 Plus نامیده می‌شد اینک با تغییراتی روبرو شده و نه‌تنها نام گوشی اینک از S6 Plus‌ ظاهرا به S6 Note تغییر پیدا کرده بلکه سایز صفحه‌نمایش نیز از مقدار مورد انتظار قبلی یعنی 5.5 اینچ بسیار افزایش پیدا کرده است. فرم و ظاهر گوشی هم تغییر خاصی ظاهرا نکرده است.

پروژه ساخت گوشی بزرگ‌تری از S6 Edge فعلی سامسونگ در مجموعه شرکت با نام پروژه Zen شناخته می‌شود و خروجی آن قرار است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی یعنی از جولای تا سپتامبر در دسترس قرار بگیرد. سامسونگ به تازگی نام S6 Note‌ را نیز برای یک اپلیکیشن به ثبت رسانده است که این نام‌‌گذاری می‌تواند به اسم اصلی این گوشی اشاره داشته باشد یا اینکه سامسونگ با این کار قصد داشته است تا جلوی رقبا برای ثبت کردن نام S6 Note را بگیرد.

S6 Plus - اطلاعات در مورد سامسونگ گلکسی S6 note

دیگر اطلاعات در دسترس در مورد این گوشی،‌سایز صفحه‌نمایش آن است که پیش از این تصور می‌شد 5.5 اینچی باشد اما این پنل ظاهرا بزرگ‌تر بوده و 5.7 اینچی خواهد بود. احتمال آنکه سامسونگ بسیار زودتر از پایان سه ماهه سوم سال 2015 این مدل را به بازار ارائه کند بیشتر خواهد بود چرا که در پایان سه ماهه سوم، سامسونگ به احتمال فراوان Note 5 را به بازار ارائه می‌کند و نزدیک‌ بودن مشخصات S6 Plus به Note 5 می‌تواند بازار نوت 5 را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ