سری Energizer Ultimate با دوربین‌های سلفی pop up می‌آیند

0
1629
سری Energizer Ultimate با دوربین‌های سلفی pop up می‌آیند

سال گذشته موبایل جدید انرجایزر با باتری 16 هزار میلی آمپر ساعتی، مهمان MWC 2018 بود و امسال ظاهرا این شرکت محصول تازه‌ای را برای عرضه دارد. سری جدید Energizer Ultimate که امروز اطلاعاتی در مورد آن در دسترس قرار گرفته و در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد شد ظاهرا پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون این شرکت در این رویداد بوده و همچان Vivo NEX از فناوری دوربین پنهان شونده در بدنه یا pop up در ان استفاده خواهد شد. دو محصول اشاره شده در این نوبت، Energizer Ultimate U620S Pop و Energizer Ultimate U630S Pop نام دارند که از میان آن دو U620S مدل پیشرفته‌تر با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی فول اچ‌دی پلاس و پروسسور MediaTek Helio P70، شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء است.

در بحش پشتی این گوشی سه دوربین، 16، 5 و 2 مگاپیکسلی وجود دارد که آخری مطمئنا وظیفه تعیین عمق میدان را دارد اما در مورد وظیفه دوربین 5 مگاپیکسلی اطلاعی در دست نداریم جدا از این سه دوربین، یک مجموعه پنهان‌شونده در بدنه یا pop up نیز وجود دارد که یک دوربین 16 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. در این گوشی حاشیه‌های اندکی در کناره‌های صفحه‌‌نمایش وجود داشته و از ناچ نیز در آن خبری نیست. سنسور اثر انگشت در کناره دستگاه و باتری 3,200mAh دیگر مشخصات این مدل را تشکیل می‌دهند.

سری Energizer Ultimate با دوربین‌های سلفی pop up می‌آیند

مدل U630S Pop از یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی +HD بهره می‌برد که دارای یک پردازنده Helio P22 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. در بخش پشتی این گوشی دو دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و سنسور اثر انگشت نیز در همین قسمت قرار دارد.

سری Energizer Ultimate با دوربین‌های سلفی pop up می‌آیند

در این گوشی نیز دو دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی به صورت پنهان شده در بدنه یا pop up در نظر گرفته شده و در اینحا نیز از ناچ خبری نیست. اما حاشیه‌های بیشتری در آن به خصوص در پایین صفحه‌نمایش دیده می‌شود. باتری این مدل 3,500mAh ظرفیت داشته و مثل مدل قبلی از شارژ سریع از طریق USB-C پشتیبانی می‌‌کند.

جدا از این دو مدل ظاهرا باید منتظر مدل‌های دیگری از جمله U620S ،U650S و U570S نیز باید بود.

منبع

ارسال یک پاسخ