اسکرین‌شات‌های جدید و سنسورهای بالای صفحه‌نمایش آیفون ایکس

0
3733
تصاویر جدید و سنسورهای بالای صفحه‌نمایش آیفون ایکس

یکی دیگر از تکه‌‌های پازل اطلاعات در مورد آیفون بعدی اپل که امروز تکمیل شد به ترکیب سنسورهای و المان‌های بالای صفحه‌نمایش آنچه اینک با اطمینان آیفون ایکس نام خواهد گرفت تعلق دارد. امروز لیکر معروف Slash Leaks در صفحه توئیتر خود تصاویر جدیدی را از این مدل به نمایش گذاشت که تمامی المان‌های بالای صفحه‌نمایش این مدل را نشان می‌دهد. در تصویر اول که در بالا دیده می‌شود تمامی قسمت‌های بالای صفحه آیفون ایکس به تفکیک معرفی شده‌اند.

طبق این تصویر به ترتیب از چپ به راست یک دریافت‌کننده نور (ساخت شرکت شارپ)، سنسور نزدیکی (Proximity)، سنسور تنظیم نور صفحه‌نمایش، دوربین جلوی دستگاه و بالاخره یک فرستنده نور (ساخت LG) در این قسمت حضور دارند که به احتمال قریب به یقیت دو المان اولی و آخری در ترکیب با دوربین جلو وظیفه اسکن سه‌بعدی چهره و مکانیزم جدید Face ID را در نبود سنسور انگشت در این گوشی تشکیل می‌دهند.

دیگر تصاویر ارائه شده توسط Slash Leakes که در حقیقت توسط Steve T-S و Guilherme Rambo، هر دو از برنامه‌نویسان اپل منتشر شده‌اند به استاتوس باز و نمای نرم‌افزاری سیستم‌عامل iOS 11 در آیفون OLED اشاره دارد.

Apple-iPhone-X Apple-iPhone-X

در اینحا قسمت تیره همان بخش قرارگیری المان‌هایی ست که در بالا به آن اشاره شد و در تصاویر بعدی نیز بخش‌های دیگری از این سیستم‌عامل در iOS 11 به تصویر کشیده شده است.

Apple-iPhone-X Apple-iPhone-X
Apple-iPhone-X Apple-iPhone-X

منبع

ارسال یک پاسخ