سنهایزر X Sport هدست ورزشی بلوتوث پیشرفته

0
2261
سنهایزر X Sport هدست ورزشی جدید بلوتوث پیشرفته

هدست‌های شرکت سنهایزر (Sennheiser) از جمله با کیفیت‌ترین پخش‌کننده‌های صدا به شمار می‌روند که از لحاظ قیمتی نیز در سطوح مختلفی قرار می‌گیرند. سال گذشته در چنین روزهائی هدست سنهایزر با صدای سه‌بعدی با همکاری با سامسونگ رونمائی شد و امروز نیز سنهایزر X Sport به صورت رسمی معرفی شد؛ سنهایزر X Sport یک هدست بلوتوث ورزشی است که به صورت اختصاصی برای استفاده در باشگاه و هنگام ورزش بهینه‌سازی شده است. این هدست از لحاظ ظاهری شباهت کامل و غیرقابل انکاری به مدل CX 6.00BT دارد اما تغییراتی در قسمت‌‌های داخلی و خارجی آن ایجاد شده که ارگونومی بیشتری را به‌وجود می‌آورد و به قرار گرفتن بهتر هدست درون گوش کمک می‌کند.

سنهایزر X Sport هدست ورزشی جدید بلوتوث پیشرفته

تغییر اصلی در سنهایزر X Sport با باله کوچک خمیده‌ای باز می‌گردد که بالای خروجی‌های صدا قرار دارد و باعث محکم شدن هدست درون گوش می‌شود. طبق انتظار این هدست در برابر پاشیده شدن آب و به خصوص عرق کردن کاربران مقاوم است و با آنکه هنوز نمی‌توانید آن را با خود به زیر آب ببرید اما عرق کردن‌های معمول در باشگاه مشکلی برای آن ایجاد نمی‌کند.

شرکت سازنده مشخصات این هدست را کاملا مشابه CX 6.00BT اعلام کرده که از آن جمله باید به دوام 6 ساعته باتری و پشتیبانی از بلوتوث AptX اشاره کرد البته این به معنای هم‌قیمت بودن این دو هدست نیست چرا که X Sport با قیمت 129.99‌دلاری، 30 دلار گران‌تر مدل پیشین است. سنهایزر قرار است این هدست را در ماه بعدی میلادی یعنی ژوئن به بازار ارائه کند.

منبع

ارسال یک پاسخ