شائومی ردمی S2 با قیمت ارزان می‌آید!

0
2254
شائومی ردمی S2 با قیمت ارزان می‌آید

پس از مدت‌‌ها خبرهای و شایعات تأیید نشده بلاخره خود شرکت شائومی از ارائه ردمی S2 در آینده نزدیک 10 می یا 21 اردیبهشت به بازار چین خبر داد. در تصویری که این شرکت در شبکه اجتماعی این برند منتشر کرده است، ردمی S2 در دست بازیگر مشهور چینی Turbo Liu به چشم می‌خورد و بدین‌ترتیب می‌‌توان از معرفی این گوشی در آینده نزدیک اطمینان داشت. سری ردمی S در محصولات شائومی قرار است نسخه‌‌های ارزان‌قیمتی از گوشی‌های Redmi عادی این شرکت باشد. برای مقایسه، ردمی نوت 5 پرو با پروسسور Snapdragon 636‌ارائه شده اما ظاهرا ردمی S2 با چیپ‌ست Snapdragon 625 عرضه می‌شود.

طبق اطلاعات پیشین، Redmi S2 با تأکید بر دوربین سلفی ارائه می‌شود و طبق خبرهای رسیده یک دوربین 16 مگاپیکسلی بر بالای صفحه‌نمایش آن است. در بخش پشتی دستگاه نیز همانطور که از روی تصویر مشخص است، دو دوربین به صورت عمودی مشابه آیفون X قرار گرفته و در میان آنها نیز فلش LED‌ قرار دارد. سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه وجود دارد. صفحه‌نمایش گوشی احتمالا 5.99 اینچی با وضوح HD پلاس است و رم 2GB/3GB/4GB و 16GB/32GB/64GB حافظه داخلی دارد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ظاهرا حوالی 175 دلار است که با این قیمت رقابت شدیدی را با دیگر نمونه‌‌های این رده آغاز می‌‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ